  • 1. Data: 2009-02-24 18:53:32
    Temat: Diagnostyka dysku, czym (soft) ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Pogmeralem w google ale jest tyle informacji niepotrzebnej ile potrzebnej.
    Czego szukam.

    Jakis program co by przetestowal czy sa bady i ewentualnie je naprawil.
    Pamietam ze za dawnych czasow bylo cos takiego jak Norton Diagnostic czy cos
    w podobie (ale to bylo z 10 lat temu ;P) w tym programie odznaczal on bady i
    wiem ze potem nie byly tam zapisywane informacje.

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2009-02-24 19:02:32
    Temat: Re: Diagnostyka dysku, czym (soft) ?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    MHDD, Victoria (jest pod windowsa wersja 4.3), może przeskanować dysk i
    remapować uszkodzone sektory.

  • 3. Data: 2009-02-25 09:19:42
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 19:53:32 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

> [...]
    > w podobie (ale to bylo z 10 lat temu ;P) w tym programie odznaczal on bady i
    > wiem ze potem nie byly tam zapisywane informacje.

    Najlepiej oprogramowaniem producenta - jaki to dysk?
    Seagate desktop tools jest calkiem niezle, przeskanuje tez dyski
    nie-seagate.

    --
    Mark