  • 11. Data: 2013-12-12 13:50:37
    Temat: Re: PCB - dzi?ki !!
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-12-12 12:16, Mario wrote:

    > Ale nazwisko skalała :)

    Nie widze jkichkolwiek znamion skalania, powiedziała co mysli i "nie
    spieprza" ;-)

    Włodek

  • 12. Data: 2013-12-13 01:53:33
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > powiedziała co mysli

    No właśnie o to chodzi. Tyle, że nie używałbym tutaj słowa "myśli", bo
    to nie przystaje do tego osobnika. Adekwatne byłoby "tłucze się jej po
    łbie", "roi się", a jakby ktoś chciał bardziej elegancko to ew. "jakie
    ma deliryczne fantasmagorie".
    Ale "myśli" - zdecydowanie nie. Tam w tym procesie takie zjawisko nie
    zachodzi.

  • 13. Data: 2013-12-13 20:36:19
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-12-13 01:53, sundayman wrote:

> [...]
    > ma deliryczne fantasmagorie".
    > Ale "myśli" - zdecydowanie nie. Tam w tym procesie takie zjawisko nie

    Po treści widzę że Ty stajesz na bacznośc na dźwięk "Ody do radości",
    zastanawiam się jak łatwo jest w dzisiejszych czasach wyprać mózgi.

    Włodek

  • 14. Data: 2013-12-13 20:43:34
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a co to jest pranie mózgu? czy ma to jakiś związek z POwskim nauczaniem
    określanym jako burza mózgow?

  • 15. Data: 2013-12-13 22:06:42
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Po treści widzę że Ty stajesz na bacznośc na dźwięk "Ody do radości",
    > zastanawiam się jak łatwo jest w dzisiejszych czasach wyprać mózgi.

    fantazuj dalej...niech cię niosą twe urojenia...

  • 16. Data: 2013-12-13 22:16:28
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik sundayman <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:l8dlsg$hql$...@n...news.atman.pl...
> [...]
    > ma deliryczne fantasmagorie".
    > Ale "myśli" - zdecydowanie nie. Tam w tym procesie takie zjawisko nie

    Zaraz Kolego!
    Akurat słuchałem Pani Pawłowicz niejednokrotnie.
    (Nie tym razem jednak)
    Wiem, że dość szybko mówi.
    Za to jej wykłady w 40 minut obejmują to, co innym zabiera 2 lata.
    W tym tempie, to może się zdarzyć jakiś błąd.
    A Pani prof. Pawłowicz nazwała (podobno, bo ja nie słyszałem) Flagę Unii
    Europejskiej szmatą.
    No to jest dość przykre, bo faktycznie prawdopodobieństwo mówi, że na setki
    milionów ktoś tam się uniesi w obronie flagi.
    Jednkak jeszcze bardziej przykro jest, gdy ludziska łykają taką drobną
    wpadkę, jak bułeczkę z masłem, w ogóle nie analizując sensu wypowiedzi
    autora.
    Założę się, że kolega Sundayman nie zna nawet kontekstu wypowiedzi tej Pani.
    Za to pozwala sobie na besztanie.
    Naprawdę przykre...
    S.

  • 17. Data: 2013-12-14 00:36:30
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > No to jest dość przykre, bo faktycznie prawdopodobieństwo mówi, że na setki
    > milionów ktoś tam się uniesi w obronie flagi.

    Pani Pawłowicz powiedziała, że eksponowanie polskiej flagi wraz z unijna
    szmatą obraża nasze symbole.
    W pewnym sensie każda flaga jest szmatą, ale raczej nazwiemy tak flagę
    organizacji uważanej przez nas za wrogą.
    Jest to trochę dziwne, że pan prezes stara się wyrwać Ukrainę ze szponów
    Rosji i przeciągnąć do oazy wolności, jaką w tym momencie jawi się UE, a
    w tym czasie jego funkcjonariuszka stara się dezawuować tę instytucję :)

    > Jednkak jeszcze bardziej przykro jest, gdy ludziska łykają taką drobną
    > wpadkę, jak bułeczkę z masłem, w ogóle nie analizując sensu wypowiedzi
    > autora.

    To nie jest drobna wpadka tylko świadome prezentowanie przez nią
    pogardy dla instytucji, dzięki uczestnictwu w której różnimy się
    cywilizacyjnie od państw należących do WNP.

    > Założę się, że kolega Sundayman nie zna nawet kontekstu wypowiedzi tej Pani.

    Kontekstem był krzyż w Sejmie i domagających się usunięcia go nazwała:
    "to nie są ludzie zdrowi, lecz chorzy z nienawiści do Kościoła".
    Ma w tym stwierdzeniu rację, ale wykorzystanie tego kontekstu do
    dezawuowania Unii i jej symboli świadczy, że to nie jest osoba zdrowa,
    lecz chora z nienawiści do UE :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2013-12-14 02:18:17
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Zaraz Kolego!
    > Akurat słuchałem Pani Pawłowicz niejednokrotnie.

    Wyrazy współczucia. Ja słuchałem niewiele razy, a i tak za dużo.

    > Wiem, że dość szybko mówi.
    > Za to jej wykłady w 40 minut obejmują to, co innym zabiera 2 lata.

    Widziałem jeden z jej "wykładów" nagranych przez słuchacza. Dość
    popularne nagranie w swoim czasie.
    Najbardziej się zdziwiłem, że podobno inteligentni słuchacze, zamiast
    wstać i wyjść, radośnie przyjmowali jej... brak mi odpowiedniego
    słowa... pierdzielenie ? Ja w każdym razie tak bym zrobił, ale Bóg
    uchował od kontaktu z tym czymś.

    > Jednkak jeszcze bardziej przykro jest, gdy ludziska łykają taką drobną
    > wpadkę, jak bułeczkę z masłem, w ogóle nie analizując sensu wypowiedzi
    > autora.

    Przykre to jest to, że taki osobnik jest - niestety także moim -
    reprezentantem w najważniejszym organie państwa.

    A jeszcze przykrzejsze - a nawet przerażające - to, że ktoś na to coś
    głosował i chyba uważa za wzór do naśladowania. Ty jak rozumiem właśnie
    tak uważasz.

    > Założę się, że kolega Sundayman nie zna nawet kontekstu wypowiedzi tej Pani.
    > Za to pozwala sobie na besztanie.

    Poznałem wystarczająco dobrze sposób...no znowu brak mi słowa, bo
    normalnie napisałbym "tok rozumowania", ale tutaj "rozumowanie" nie
    zachodzi... Może - goń myślową (no, niech już będzie, że "myślową") tego
    osobnika.

    W moim środowisku taki osobnik uważany jest za prymitywa, matoła, chama
    i prostaka. To, że akurat - nad czym głęboko ubolewam - ma tytuł
    naukowy, pracuje jako nauczyciel akademicki itp. - uważam za ciężką
    patologię, której należy się wstydzić.

    No, ale w końcu takie środowiska naukowe, jakie czasy i społeczeństwo.
    Czyli nic zaskakującego.

  • 19. Data: 2013-12-14 09:10:46
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-12-14 00:36, Mario wrote:
    (ciap)

    > To nie jest drobna wpadka tylko świadome prezentowanie przez nią pogardy
    > dla instytucji, dzięki uczestnictwu w której różnimy się cywilizacyjnie
    > od państw należących do WNP.

    Tylko to jest powiedzmy teza i to niesprawdzalna, bo nie da sie cofnąc
    czasu i zrobić inaczej.

    Włodek

  • 20. Data: 2013-12-14 13:18:34
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-14 09:10, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2013-12-14 00:36, Mario wrote:
    > (ciap)

    > Tylko to jest powiedzmy teza i to niesprawdzalna, bo nie da sie cofnąc
    > czasu i zrobić inaczej.
    >
    > Włodek

    Różnice są wyraźne, chociażby w długości życia czy w poziomie korupcji:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9
    Bwiata_wed%C5%82ug_oczekiwanej_d%C5%82ugo%C5%9Bci_%C
    5%BCycia
    http://cpi.transparency.org/cpi2013/results/
    Można oczywiście kwestionować, że to efekt obecności w UE. I twierdzić,
    ze to przypadek, że kraje bloku wschodniego które, stały się członkami
    UE mają te wskaźniki zbliżone do krajów zachodnich, a pozostałe kraje -
    zwłaszcza kraje WNP mają te wskaźniki zbliżone raczej do krajów
    afrykańskich niż europejskich.

    --
    pozdrawiam
    MD