  • 1. Data: 2011-01-23 09:43:37
    Temat: PLAY dla firm
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    Witam,

    Rozglądam się za ofertą telefoniczną dla stowarzyszenia, jeden numer
    stacjonarny już mamy ale on jest tylko po to aby utrzymać internet oraz aby
    "osoby z zewnątrz" miały tanie połączenia z nami.

    Teraz szukamy jak najkorzystniejszego abonamentu na telefony komórkowe,
    według mnie ciekawie prezentuje się:

    Play dla firm 50 - 61,00zł z Vat
    oraz
    Play dla firm 75 - 74,00zł z Vat

    W związku z tym, że trzymają nas koszty zdecydowalibyśmy się na "Play dla
    firm 50", teraz moje pytania:

    1. Czy są jakieś kruczki w umowie?
    2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?
    3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony komórkowe?
    4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w
    przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?
    5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-01-23 10:37:01
    Temat: Re: PLAY dla firm
    Od: "r." <n...@n...com>

    > 1. Czy są jakieś kruczki w umowie?

    Minuty nie przechodzą w Play.

    > 2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

    W tej taryfie to 2000 minut na stacjonarne i po sieci rozliczane
    oddzielnie z minutami do innych sieci komórkowych.

    > 3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony
    > komórkowe?

    *101#

    > 4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w
    > przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?

    Tego to nie wiem.

    > 5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".

    Logiczne by było, że można. Tylko w TP kiedyś nie dało się zwiększyć
    prędkości i abonamentu. TP nie chciało zarobić więcej.

    Jeśli podpiszesz umowę bez telefonu na rok, to abonament wynosi 50%,
    czyli 25zł. Warunki te (wprowadzone od niedawna) nie zmieniają się po
    zakończeniu cyrografu.

    pozdrawiam
    r.

  • 3. Data: 2011-01-23 13:21:13
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    > W tej taryfie to 2000 minut na stacjonarne i po sieci rozliczane
    > oddzielnie z minutami do innych sieci komórkowych.

    Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

  • 4. Data: 2011-01-23 13:29:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:21:13 +0100, lukasz napisał(a):

    > Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

    Niestety, powszechna w tej branży.
    Wiele firm na świecie oferuje np. unlimited internet* (nie mylić z
    unlimited internet) w abonamencie.

    Po sprawdzeniu gwiazdek i smolprintów znajdujemy Fair use policy gdzie
    dowiadujemy się, że unlimited znaczy np. 500 MB miesięcznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 5. Data: 2011-01-23 15:03:49
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    .

    > Niestety, powszechna w tej branży.

    Ale czy prawdziwa w tym przypadku?
    Dwa lata temu braliśmy w firmie tą taryfę i do dziś mam w abo 50zet
    2000minut do Play i na stacjonarne
    BTW niektórzy koledzy do dziś nie wiedzą, że to na stacjonarne też w bo w
    opisie taryfy stoi że "do Play"
    Tylko w eBOKu Play widać że połączenie na stacjonarne ma opis "minuty do
    Play" i nie ma kosztu...

    W lipcu 2010 brałem drugi tel. też z abo Firma50 i na nim mam tyle minut do
    Play i na stacjonarne ile jest minut w miesiącu (czyli ograniczenie jest ;-)

    -- Sławek

  • 6. Data: 2011-01-23 15:25:45
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "lukasz" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > Play dla firm 75 - 74,00zł z Vat

    > W związku z tym, że trzymają nas koszty zdecydowalibyśmy się na "Play dla

    Weź pod uwagę że różnica w kosztach jest niewielka a w w abo 75 jest o 200
    minut do wszystkich sieci więcej
    No i telefony są tańsze...;-)

    > 1. Czy są jakieś kruczki w umowie?

    Niespecjalnie

    > 2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

    TAK

    > 3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony
    > komórkowe?

    Tak. Kod jest wpisany w książce telefonicznej karty SIM

    > 4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w
    > przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?

    ZTCW nie

    > 5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".

    Móc to można ale nie dałbym głowy że ci warunki promocyjne nie przepadną

    -- Sławek

  • 7. Data: 2011-01-23 16:04:44
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-01-2011 o 14:21:13 lukasz <n...@s...com> napisał(a):

    > Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

    A gdzie w Play jest napisane że bez ograniczeń?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2011-01-23 16:05:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-01-2011 o 16:25:45 Sławek <s...@g...pl> napisał(a):

    > TAK

    Bez limitu czego??

  • 9. Data: 2011-01-23 17:13:49
    Od: "lukasz" <n...@s...com>

    > TAK

    >Bez limitu czego??

    Oczywiście limitu minut...

  • 10. Data: 2011-01-23 18:30:48
    Od: Adrian <a...@g...pl>

    W dniu 2011-01-23 16:03, Sławek pisze:
> [...]
    >
    > W lipcu 2010 brałem drugi tel. też z abo Firma50 i na nim mam tyle minut
    > do Play i na stacjonarne ile jest minut w miesiącu (czyli ograniczenie

    Pamiętam jak któryś abo dla firm miał tyle minut do Play i na
    stacjonarne, że przy podzieleniu przez 60 a potem na ilość dni w
    miesiącu, wychodziło że można "nawijać bez przerwy 31,25 dnia, czyli
    teoretycznie BEZ PRZERW. Minut było chyba 45000 lub coś koło tego.

    Wszystko się zgadza jeżeli prowadzi się pojedynczą rozmowę ;)
    Ja czasami stworzę konferencję, więc zamiast odliczania pojedynczych
    minut, schodzą czterokrotnie szybciej, dlatego Play nie podaje
    nieograniczoną ilość minut, ale wskazuje dokładną.

    Pozdrawiam
    - Adrian