  • 1. Data: 2009-08-02 13:01:41
    Temat: PLAY - zarządzanie przez internet - widzę czyjeś konto
    Od: jack <s...@g...pl>

    Witam.

    Jakiś czas temu kupilem startówkę Playa - było to jak firma wchodziła potem
    jej nie uzywałem - ale za czasów używania zarejestrowałem konto i dodałem
    ten numer telefonu. Mineły czasy - teraz wchodzę na konto mając inna juz
    startówkę i co widzę ? Jest mój numer ale ma już nowego właściciela - widzę
    ze to obonament one play i takie tam - moja startówka być moze wygasła i
    pewnie dlatego sprzedali ten numer komuś ale dlaczego na moim koncie widze
    ten numer? Ba jest dostęp do numeru jakby malezał do mnie - co w takiej
    sytyacji zrobić i dlaczego Play nie zrobił tego sam ? ciekawe czy nowy
    użytkownik będzie mógł sprawdzac swoje konto online tzn czy system pozwoli
    mu go dodać do siebie skoro juz gdzieś jest podpięty ?

  • 2. Data: 2009-08-02 15:22:40
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    jack pisze:

    > użytkownik będzie mógł sprawdzac swoje konto online tzn czy system pozwoli

    Wyślij mu smsa i się zapytaj :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-02 20:42:44
    Od: michaca <t...@p...pl>

    > ... na moim koncie widze
    > ten numer? Ba jest dostęp do numeru jakby malezał do mnie - co w takiej
    > sytyacji zrobić i dlaczego Play nie zrobił tego sam ?
    gdzies w bazie danych zabraklo klucza glownego - programista ktory to
    uczynil powinien popelnic sepuku (no chyba ze ten abonamentowiec nie ma
    dostepu do swojego konta online ;-) )