    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: PLay - kolejny problem :)
    Date: Mon, 29 Aug 2011 12:16:37 +0200

    Po wbiciu kodu sprawdzającego stan konta

    wyskakuje napis:

    " Pozostało Ci -77,35zł- w ramach Pakietu
    złotówek w abonamencie. Biezace saldo niezaplaconych faktury i kwoty
    wydanej poza abonamentem wynosi -45.50zl-"

    ta pierwsze kwota to ok rozumię ze pozostało mi 77,35zł (na plusie a nie na
    minusie co to za minus?)
    do wygadania, a ze wydalem poza abonamentem 45,50zł ? tyle mam nadplaty czy
    niedopłaty? bo podaja z minusem ale nigdzie tej kwoty nie mogę włożyć, jakis
    bałagan chyba znowu w ich systemie

    do czego ten minus jak to mam rozumieć

    Według faktury mam wszystko opłacone i powinno mi zostac do wygadania
    wlasnie ok 77zł

    znowu jakis błąd?

    konta online nie mogę założyc, bo przenosiłem numer i jak konto było na
    konkretny email
    zalozone to na ten sam juz zalozyc się nie da, bo pisze błedne hasło, a jak
    zmieniam hasło
    to niby zmienił ale nie działa :)
    pozdrawiam
    AT