  • 1. Data: 2009-04-23 07:11:06
    Temat: POLSKA ANGLIA
    Od: Wegier <w...@p...onet.eu>

    Jeszcze raz, bo mi sie nick popierdolil....
    Jedzie ktos moze z Polski do Anglii okolo 10-12 maja ??
    Ja bede lecial Hajabusa, ale obladowana jak Gold Wing :P
    Bede lecial do Sheffield.
    BTW, jak ktos jezdzi tam autem,, albo ciezarowka, to tez jestem
    zaintersowany, bo mam pare gratow, ktore bede musial tam przewiezc, a na
    moto sie nie zmieszcza.

    Wegier

  • 2. Data: 2009-04-23 07:13:56
    Temat: Re: POLSKA ANGLIA
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    Uzytkownik "Wegier" <w...@p...onet.eu> napisal w wiadomosci

    Czlowieku, nie ma takiego meczu, jak sport masz na mysli?

    DM

  • 3. Data: 2009-04-23 10:42:34
    Od: marider <m...@g...pl>

    Wegier pisze:

> [...]
    > BTW, jak ktos jezdzi tam autem,, albo ciezarowka, to tez jestem
    > zaintersowany, bo mam pare gratow, ktore bede musial tam przewiezc, a na

    Odezwij sie na priv to podam Ci nr tel do znajomego ktory wozi to i owo
    z UK to i sprzeta i graty Ci przewiezie razem z Toba. Nie odparzysz
    sobie tylka a i taniej/wygodniej bedzie niz bol plecow przez kilka dni
    "po" ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 4. Data: 2009-04-24 14:36:27
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Uzytkownik "marider" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Odezwij sie na priv to podam Ci nr tel do znajomego ktory wozi to i owo z
    > UK to i sprzeta i graty Ci przewiezie razem z Toba. Nie odparzysz sobie
    > tylka a i taniej/wygodniej bedzie niz bol plecow przez kilka dni "po" ;)
    no tyyyyy...... racja, bo taka hajabusom to sobie mozna wokól komina
    polatac co najwyzej
    ale dziabnac 2000 km ( w tym 700 po germanskich autobanach) to nie ten tego
    , no nie nadaje sie ......
    huck