  • 1. Data: 2009-04-23 04:26:28
    Temat: [press] policjant motocyklista zginął w wypadku drogowym
    Od: "RaF20v" <r...@W...pl>

    http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

  • 2. Data: 2009-04-23 05:54:20
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    żal człowieka, ale może teraz kampania policyjna nabierze innego wydźwięku

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2009-04-23 06:01:36
    Od: AlF <s...@g...com>

    RaF20v wrote:
    > http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    R.I.P.

  • 4. Data: 2009-04-23 06:05:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    RaF20v pisze:
    > http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    "Wstępne ustalenia wskazują, że jechał z dozwoloną prędkością... "

    Gdyby to był któryś z nas to by się natychmiast okazało że leciał czysta
    na gumie ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-04-23 06:10:09
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 07:54:20 +0200, "Scyzoryk"
    <g...@i...pl> wrote:

    > ale może teraz kampania policyjna nabierze innego wydźwięku

    Nie liczylbym na to, denat byl policjantem czyli zwolniony jest z
    udowadniania ze nie zapierdalal czysta.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-04-23 06:21:48
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    RaF20v pisze:
> [...]

    "Wstępne ustalenia wskazują, że jechał z dozwoloną prędkością... "

    Gdyby to był któryś z nas to by się natychmiast okazało że leciał czysta
    to by napisali "niedostosowanie prędkości do warunków jazdy"
    huck

  • 7. Data: 2009-04-23 06:33:07
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "RaF20v" <r...@W...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.bikers.pl/aktualnosci,2,23,239,1,policjan
    t-motocyklista_zginal_w_wypadku_drogowym.html

    Zanim otworzyłem linka byłem przekonany że sprawczynią była kobieta......

    Istna plaga, zdana matura, 18-tka, utracone dziewictwo itd.... i pełno tych
    blondynek w samochodach Nauki Jazdy....

  • 8. Data: 2009-04-23 06:40:26
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    <n...@s...com> wrote in message

    > Nie liczylbym na to, denat byl policjantem czyli zwolniony jest z
    > udowadniania ze nie zapierdalal czysta.

    Wypadek miał miejsce ok. 100-150m za bramą CSP. Wątpię czy "zapierdalal
    czysta".

    dikoj

  • 9. Data: 2009-04-23 06:48:17
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <

    > żal człowieka, ale może teraz kampania policyjna nabierze innego wydźwięku

    nie - poniewaz oni tez popelniaja bledy i akcja ma tez ich zmusic do
    myslenia (cytat)

    --
    ania

  • 10. Data: 2009-04-23 06:57:24
    Od: n...@s...com

    On Thu, 23 Apr 2009 08:40:26 +0200, "dikoj" <d...@o...pl> wrote:

    >Wypadek miał miejsce ok. 100-150m za bramą CSP. Wątpię czy "zapierdalal
    >czysta".

    Nie wiem czy zapierdalal czysta, ale jesli jechal dowlnym wspolczesnym
    motocyklem o mocy chocby 50KM to 100-150m wystarczy zeby przekroczyc
    dozwolona predkosc nawet jeśli jest tam podniesiona do 90-100km/h. Nie
    wiem czy przekroczyl, z drugiej strony dosc dziwne mi sie wydaje ze
    'doswiadczony motocyklista, swietny fachowiec, doszkalany itd' nie
    zdazyl wyhamowac, ominac. Oczywiscie mowimy o dozwolonych
    predkosciach. Znaczy rozumiem ze wypadki chodza po ludziach i mozna
    zginac przewracajac sie na chodniku. No ale kurcze jakos tak mnie
    mierzi ze jak policjant to od razu jechal ok, a jak cywil to jechal z
    ogromna predkoscia.
    I na koniec, kierowcy w samochodach nie zdaja sobie sprawy i nie
    potrafia ogarnac _przyspieszenia_ motocykla. Wlasnie to ze startowal
    niemal od zera moglo spowodowac ze kobitka popatrzyla i uznala ze ma
    duzo czasu bo matiz to by sie jeszcze dlugo rozpedzal.
    Nie usprawiedliwam jej, tylko wskazuje pewne szczegoly :)

    pozdr
    newrom