  • 1. Data: 2010-05-15 11:52:57
    Temat: PZU i przerwa w AC
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam
    Mam AC w PZU (pełne zniżki -60 %). CHciałbym zawiesić składkę AC (tzn na
    jakiś okres zrezygnowac z tego ubezpieczenia). Czy ktos wie czy jest to
    możliwe i na jaki okres mozna zrezygnowac, tak aby przy wznowieniu nie
    stracić ulg.

    ***ERA****
    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

  • 2. Data: 2010-05-15 15:40:48
    Temat: Re: PZU i przerwa w AC
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    W dniu 2010-05-15 11:52, xxxx pisze:
> [...]
    > jakiś okres zrezygnowac z tego ubezpieczenia). Czy ktos wie czy jest to
    > możliwe i na jaki okres mozna zrezygnowac, tak aby przy wznowieniu nie

    Jeśli pojazd będzie starszy niż 10 lat, możesz miec problem ze wznowieniem.
    Przerwa do 1 roku nie powinna mieć wpływu na zniżki, później w
    zależności od ubezpieczyciela spadają, jak i ile rocznie, musisz
    sprawdzić w OWU dostępnym na stronie. Szukaj pod hasłem Bonus-Malus.

    Mateusz Mirski

  • 3. Data: 2010-05-18 08:12:51
    Od: "butterfly" <b...@w...pl>

    Podziekował