  • 11. Data: 2021-06-27 14:22:43
    Temat: Re: Padł GTX 770 Ti - co na zastępstow?
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 27/06/2021 13:04, Roger(OS) wrote:

    > Faktycznie to nie 770Ti, pomyłka. Oznaczenie Ti to mam w innym PC "750 Ti"
    > ta z oznaczeń na naklejce:
    > GTX 770 Phantom 4096M DDR5 256B

    Super.

    Zobacz co jest lepsze od GTX 770:
    https://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

    Setki kart. Twoja ma 230W TDP i 5800 pkt. w benchmarku.

    Stary GTX 1060 ma TDP 120W i 9900 pkt. w benchmarku, wersje 6GB poszukaj.

    GTX 1660: 120W TDP, 11600 pkt., 6GB

    GTX 1070: 150W TDP, 13400 pkt., 8GB

    Masz pelno mozliwosci. 1060, 1070 sa poprzedniej generacji i beda
    stosunkowo tanie. Jak chcesz nowki, RTXy, to one bija na glowe GTX 770
    pod wzgledem wydajnosci i uzycia pradu, ale beda drozsze.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 12. Data: 2021-06-27 15:22:28
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 27.06.2021 o 14:07, Roger(OS) pisze:
    > Dokładnie, po wyjęciu i odpaleniu na k.zintegowanej system staryuje
    > normalnie - po włóżeniu i podpięciu zasilania GTX770 oraz przewodów do
    > monitorów wentylatory na 100% i czarno.

    Miałem podobny problem z kartą chyba MSI z serii chyba 7xx i nawet
    oddałem do X-Kom i wziąłem następny egzemplarz z Komputronika, ale było
    to samo tzn. czarny ekran. Trochę mnie to zaskoczyło i przy zamontowanej
    karcie zresetowałem BIOS zworką na płycie. Pomogło.

  • 13. Data: 2021-06-27 16:18:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > On ją tylko wyczyścił. Pewnie mu nie wstaje przy starcie komputera,
    > czyli nie ma w ogóle obrazu od poczatku, a nie dopiero jak się system
    > ładuje.

    Skoro wyczyścil to nie ma czego oczekiwać. Chyba, że uzupelni ją od nowa
    na innym komputerze.

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-06-27 19:08:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-27-czerwca-2021 o 16:18, Animka pisze:
    > Chyba, że uzupelni ją od nowa
    > na innym komputerze.

    I siedzi sobie taki podszywać i mu się michachacha ;-)

  • 15. Data: 2021-06-27 19:59:59
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Dnia Sun, 27 Jun 2021 19:08:59 +0200, _Master_ napisał(a):

    > I siedzi sobie taki podszywać i mu się michachacha ;-)

    WTF ?

  • 16. Data: 2021-06-28 00:27:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-27, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Skoro wyczyścil to nie ma czego oczekiwać. Chyba, że uzupelni ją od nowa
    > na innym komputerze.

    Czym uzupełni?

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2021-06-28 00:47:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Czym uzupełni?

    Nie wiem, może na drugim dysku ma obraz systemu i można przywrócić.
    Można gdybać jak się nie ma konkretengo komputera przed nosem. Normalnie
    abstrakcja.

    --
    animka

  • 18. Data: 2021-06-28 01:39:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-27, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Nie wiem, może na drugim dysku ma obraz systemu i można przywrócić.
    > Można gdybać jak się nie ma konkretengo komputera przed nosem. Normalnie
    > abstrakcja.

    No ale on wyczyścił sprężonym powietrzem. Nasypanie kurzu na kartę pomoże?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2021-06-28 09:19:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "

  • 20. Data: 2021-06-28 10:18:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-28, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > "
    > nowa

    > No ale on wyczyścił sprężonym powietrzem. Nasypanie kurzu na kartę pomoże?
    > "

    Nie wtrącaj się :)

    --
    Marcin