  • 1. Data: 2021-06-14 13:53:25
    Temat: tanie dyski SSD 2TB -- gdzie jest haczyk?
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    czy kupującego nie czeka jakaś przykra niespodzianka dot. pojemności
    takiego dysku?

    https://allegro.pl/oferta/mini-zewnetrzny-dysk-adata
    -dashdrive-2tb-10626095876

    jakoś tak mi się to wydaje za tanio jak na taką pojemność. ale może ktoś
    z Was ma lub miał i może się wypowiedzieć?

    pozdrawiam
    geos

  • 2. Data: 2021-06-14 16:10:30
    Temat: Re: tanie dyski SSD 2TB -- gdzie jest haczyk?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-14 o 13:53, geos pisze:
    > czy kupującego nie czeka jakaś przykra niespodzianka dot. pojemności
    > takiego dysku?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/mini-zewnetrzny-dysk-adata
    -dashdrive-2tb-10626095876

    Oferta została zakończona. Nawet nie ma zdjęcia produktu i opisu, więc
    pewnie sprzedający zdjął ofertę przed upływem czasu ważności ogłoszenia,
    zanim trafiło ono do archiwum.

    > jakoś tak mi się to wydaje za tanio jak na taką pojemność. ale może ktoś
    > z Was ma lub miał i może się wypowiedzieć?

    Nie wiem co tam było, ale sporo dysków sprzedawanych w niższych cenach
    to dyski "refurbished". Odnowione - serwisowane przed producenta i
    ponownie wrzucone na rynek.

    Sam rozglądałem się za tańszymi, używanymi dyskami wyjętymi z
    komputerów, którym zamieniano HDD na SSD, ale gdy poczytałem opinie
    ludzi przy poszczególnych ofertach to mi przeszło.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2021-06-14 16:33:57
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 14.06.2021 16:10, Krystek wrote:

> [...]
    > komputerów, którym zamieniano HDD na SSD, ale gdy poczytałem opinie
    > ludzi przy poszczególnych ofertach to mi przeszło.

    chyba mu zdjęli aukcję. coś podobnego jest teraz tutaj:

    https://allegro.pl/oferta/mini-dysk-zewnetrzny-hitac
    hi-desktop-2tb-10675654172

  • 4. Data: 2021-06-14 17:15:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-14 o 16:33, geos pisze:
    > https://allegro.pl/oferta/mini-dysk-zewnetrzny-hitac
    hi-desktop-2tb-10675654172

    Chińczyk, który sprzedaje przez Allegro, a na Allegro funkcjonuje od
    zaledwie dwóch miesięcy. Mało ocen -
    <https://allegro.pl/uzytkownik/liyuanwholesale/oceny
    > I wysyłka towaru z
    Chin. To już bym wolał poszukać u źródła i zamówić z AliExpress. Opinii
    o tego typu dyskach również bym poszukał na Ali.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2021-06-14 17:35:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-14 o 17:15, Krystek pisze:
> [...]
    > Chin. To już bym wolał poszukać u źródła i zamówić z AliExpress. Opinii
    > o tego typu dyskach również bym poszukał na Ali.

    Znalazłem -
    <https://www.aliexpress.com/item/1005002728350428.ht
    ml>
    <https://www.aliexpress.com/item/1005002645198448.ht
    ml>

    Pierwszy nie ma opinii, drugi ma jedynie 2.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2021-06-14 18:30:04
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 14.06.2021 o 13:53, geos pisze:
> [...]
    >

    > jakoś tak mi się to wydaje za tanio jak na taką pojemność. ale może ktoś
    > z Was ma lub miał i może się wypowiedzieć?

    Możesz kupić i podzielić się wrażeniami, pewnie pośmiejemy się razem.

    Albo obejrzyj np. to:
    https://www.youtube.com/watch?v=v7YBCynA-b0

    lub to:
    https://www.youtube.com/watch?v=4iMm6wIktNk

    --
    Olek

  • 7. Data: 2021-06-14 20:11:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" 60c7773d$0$513$6...@n...neostrada.pl

    > Pierwszy nie ma opinii, drugi ma jedynie 2.

    Jaki pożytek z tych opinii? -- wystawianych tuż po kupnie...
    Kupiłem trochę (co najmniej 54 moduły) LEDek -- padają, gdy
    jest za późno na opinię... Ogólnie AliExpress jest dobre do
    majtek i ołówków, nie do elektroniki...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2021-06-14 20:15:01
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-14 o 18:30, Olek pisze:

    -dashdrive-2tb-10626095876

    > Możesz kupić i podzielić się wrażeniami, pewnie pośmiejemy się razem.

> [...]

    Ten film jeszcze można polecić. Krótki i zawiera samą esencję o tych
    niedrogich dyskach -
    <https://www.youtube.com/watch?v=HFY5hd273lI>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2021-06-14 20:28:46
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 14.06.2021 20:15, Krystek wrote:

    > Ten film jeszcze można polecić. Krótki i zawiera samą esencję o tych
    > niedrogich dyskach -
    > <https://www.youtube.com/watch?v=HFY5hd273lI>
    >
    > K.

    dzięki za odpowiedzi, wszystko jasne.

    pozdrawiam
    geos

  • 10. Data: 2021-06-15 18:30:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sa867h$mft$2@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Ogólnie AliExpress jest dobre do
    > majtek i ołówków, nie do elektroniki...

    a majtki i ołówki nigdy /nie dochodzą ;)

    --
    Piter

    stary covid mocno śpi