  • 11. Data: 2012-02-19 08:10:10
    Temat: Re: Pajączek? A jesli nie - to co?
    Od: u...@d...invalid

    - Visual Studio dla aspx
    - Eclipse/Net Beans dla javy
    - Dla PHP nie mam pojęcia co najlepsze, nie piszę w tym ;)

  • 12. Data: 2012-02-19 09:22:01
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-18 20:08, 1634Racine pisze:
    > 1.
    > Do zawodowego tworzenia stron www: Pajaczek, czy jednak, "mimo
> [...]

    Całkiem niezły jest PHPDesigner. Chociaż w nazwie ma PHP, to jednak jest
    nieco mylące, bo można programować w nim jak w każdym edytorze.

    http://www.mpsoftware.dk/phpdesigner.php

> [...]
    >
    > - "wymagają" w/w kombajnow (oczywiscie,wiadomo, że mozna i w
    > notatniku...), czy podpowiecie prostszy,a gustowny soft?

    Żaden "kombajn" programistyczny nie gwarantuje tego, co chcesz
    "wyprodukować". To zależy od programisty.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 13. Data: 2012-02-19 09:56:24
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Sat, 18 Feb 2012 21:07:10 +0100, 1634Racine wrote:

    > Gabriel Zastawnik in news:jhotb5$9i9$1@mx1.internetia.pl
    >
    > dopytam jeszcze: wiec kto kupuje (Pajaczka) Adobe Dreamweaver, i inny
    > cieższy od notatnikow soft do tworzenia www?
    > patentowane lenie? (oczywiscie kto poza PL, w PL www pisze sie w notatnikach
    > :)

    No więc ja z Pajączka zrezygnowałem na rzecz Notepad++. Podobnie jak i z
    Aptany.

    --
    M.G.

  • 14. Data: 2012-02-19 09:56:49
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Sat, 18 Feb 2012 21:00:10 +0100, 1634Racine wrote:

    > Gabriel Zastawnik in news:jhotb5$9i9$1@mx1.internetia.pl
    >
    > mozna cicho i gustownie zatłuc scyzorykiem,z pewnych powodow wymyslono łuk.
    > wierze w szczerosc intencji Twoich,ale rozumiem tez iz maja jakies powody
    > tłumy zawodowo piszacych strony, ze jednak wychodza poza notatniki,
    > niezaleznie od tego, czy systemowe, czy z ++. Dlatego proponuje, by wszelkie
    > porady w tym watku jednakze byly mniej ekstrawaganckie i komandoskie.

    Ja bym jednak zaproponował byś posłuchał ludzi zawodowo się tym wszystkim
    zajmujących i którzy używają N++ lub innych edytorów opartych na Scintilli.
    Istnieją powody, dla których rodzina tych programów jest tak popularna
    wśród programistów. Istnieją też powody, dla których część z nich nie
    wybiera pełnego IDE tylko dobiera sobie zestaw wyspecjalizowanych
    aplikacji.

    [...]

    --
    M.G.

  • 15. Data: 2012-02-19 11:36:58
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-02-18 21:07, 1634Racine pisze:
> [...]
    > cieższy od notatnikow soft do tworzenia www?
    > patentowane lenie? (oczywiscie kto poza PL, w PL www pisze sie w

    Czyli w domysle Polacy-biedacy kombinuja jak kon pod gorke, bo
    nie chca siana wydawac?;P To nie tak, choc argument
    finansowy tez ma jakies znaczenie - bo po co wydawac pieniadze
    na cos, co jest niepotrzebne.

    Jedynie w przypadku html samego byl taki Pajaczek duzym
    ulatwieniem o ile pamietam, bo mozna bylo dla wielu stron na raz
    zmieniac menu na przyklad.

  • 16. Data: 2012-02-19 12:51:00
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-02-19 13:58, gierrro pisze:

    > E tam, łatwiej w nowym Notepadzie CTR+F (serio piszę).

    W sumie faktycznie chyba masz racje.

  • 17. Data: 2012-02-19 12:57:26
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    A to przy okazji zapytam, masz jakis plugin do autozamykania znacznikow?
    W PHP? W html widze ze dziala to textfx, ale jak przechodze do php to
    juz nie - a jakbym szybko nie pisal, to jednak mnie to troche drazni,
    ze musze recznie wpisac </div> itd.

  • 18. Data: 2012-02-19 12:58:34
    Od: gierrro <g...@g...pl>

  • 19. Data: 2012-02-19 13:32:24
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Sat, 18 Feb 2012 20:08:35 +0100, 1634Racine wrote:

    [...]

    > http://totamto.pl/
    >
    > http://www.gombrowicz.net/
    >
    > - "wymagają" w/w kombajnow (oczywiscie,wiadomo, że mozna i w notatniku...),
    > czy podpowiecie prostszy,a gustowny soft?

    Mmm, nie wymagają z pewnością. Można użyć ale to są raczej proste projekty.

    --
    M.G.

  • 20. Data: 2012-02-19 14:06:52
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)""
    <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W PHP? W html widze ze dziala to textfx, ale jak przechodze do php to
    > juz nie - a jakbym szybko nie pisal, to jednak mnie to troche drazni,

    Nie mam. I chyba nie ma. Bardzo rzadko piszę cos w php, ale jak juz piszę to
    przełączam widok na jezyk html i wtedy autoclose dziala.
    Dla mnie to malenka niedogodnosc, bo z tego co kojarzę to po zmianie jezyka
    kolorowanie skladni zostaje jak dla php i nic innego sie nie zmienia.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl