  • 21. Data: 2012-02-19 14:50:50
    Temat: Re: Pajączek? A jesli nie - to co?
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-02-19 15:06, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Użytkownik ""Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)""
    > <M...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie mam. I chyba nie ma. Bardzo rzadko piszę cos w php, ale jak juz
    > piszę to przełączam widok na jezyk html i wtedy autoclose dziala.
    > Dla mnie to malenka niedogodnosc, bo z tego co kojarzę to po zmianie
    > jezyka kolorowanie skladni zostaje jak dla php i nic innego sie nie
    > zmienia.

    Czyli po prostu musze pamietac zeby za pierwszym razem przy
    zapisywaniu pliku zmienic rozszerzenie.

  • 22. Data: 2012-02-19 14:54:33
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    > Czyli po prostu musze pamietac zeby za pierwszym razem przy
    > zapisywaniu pliku zmienic rozszerzenie.

    A nie, jednak musialbym w kazdym otwartym dokumenice php
    to zmieniac, czyli jednak lipa.

  • 23. Data: 2012-02-19 14:57:31
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-02-19 15:54, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)"
    pisze:

    > A nie, jednak musialbym w kazdym otwartym dokumenice php
    > to zmieniac, czyli jednak lipa.

    LOL, jednak nie, zle spojrzalem, jak wczytuje php to
    jednak pamieta za mam tam ustawiony jezyk html. Sorry za zamet:)

  • 24. Data: 2012-02-20 07:06:50
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-19 13:51, "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)"
    pisze:

    > W sumie faktycznie chyba masz racje.

    Kwestia podejścia i potrzeb. Do takich projektów jak w przykładach
    (jeśli nie w ogóle, ale to kwestia osobnicza) łatwiej nauczyć się pisać
    kod w N++ niż obsługiwać te wszystkie popieprzone okienka, które cholera
    wie do czego służą i gdzie są ;)

  • 25. Data: 2012-02-20 11:58:00
    Od: "Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co(TM)" <M...@i...pl>

    W dniu 2012-02-20 08:06, gierrro pisze:

> [...]
    > (jeśli nie w ogóle, ale to kwestia osobnicza) łatwiej nauczyć się pisać
    > kod w N++ niż obsługiwać te wszystkie popieprzone okienka, które cholera

    No wlasnie - czas poswiecony na nauke tych opcji nie zwroci
    sie suma zaoszczadzonych sekund przez pare lat pewnie :)

    Nie wiem, moze jedynie jak ktos pisze wolno to taki soft
    bedzie wygodniejszy - w sumie pamietam, ze na poczatku po odejsciu
    od Pajczaka mnie irytowalo, ze nie moge dodac "3 kliknieciami" obrazka.
    Ale teraz pisze dosc szybko i bezwzrokowo i gdybym mial pajaczka to
    nawet wiedzac co i jak, to i tak nie chcialoby mi sie z tej opcji
    korzystac - chyba ze mialbym jakies dlugie i dziwne nazwy obrazkow
    (przyjmujac, ze faktycznie mialbym nazwy obrazkow do wprowadzania
    samodzielnie w ogole :) ).

  • 26. Data: 2012-02-21 08:09:36
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    <M...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > korzystac - chyba ze mialbym jakies dlugie i dziwne nazwy obrazkow
    > (przyjmujac, ze faktycznie mialbym nazwy obrazkow do wprowadzania

    Też tak myślę i stosuję.
    W czasie ręcznego pisania instrukcji mam też czas
    na zastanowienie czy nie zmienić kocepcji.

    Osobiście używam NoteTaba light, w którym mam własne tzw clipy
    (po kliknięciu w tytuł clipa pisze się w listingu to co tam umieściłem).
    Np tytuł getElementsByTagName('-') da mi tekst:

    document.getElementsByTagName('|') (ta kreska to ustawiony tam kursor)

    Oczywiście NoteTab nadaje się do każdego języka a clipy mam tylko
    do długich, złożonych instrukcji.

    Wersja light darmowa nie koloruje.

    Andrzej.