  • 1. Data: 2014-05-29 13:18:20
    Temat: Pakiet Internet w Play-u
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Pisałam tu, że mi telefon pożarł cały pakiet internetu, bo Play mi
    wysłał sam-a, że cały internet już zszedł i żeby uaktywnić jeszcze
    dodatkowo pakiet za 5 zł. Tak też zrobiłam.
    Obecnie mam 150 MB w pakiecie.
    Codziennie patrzę w play24 na wykaz połączeń i przecieram aż oczy bo na
    dzisiejszy dzień to co mi zeszło to jest takie:
    Transfer danych 4,08 MB
    Łączny koszt 0 zł.
    Dlaczego tak strasznie oszukują i nie wiem po co ja ten dodatkowy pakiet
    za 5 zł aktywowałam. Może się mszczą, że numer przenoszę? Już nic nie
    rozumiem.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-05-29 14:43:04
    Temat: Re: Pakiet Internet w Play-u
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

[...]

    --------------

    A transmisje danych masz włączoną ?
    Może masz i pobierają ci się wszelkie aktualizacji itp ?
    No to wtedy internet idzie.

  • 3. Data: 2014-05-30 01:27:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-29 14:43, mz pisze:

> [...]
    >
    > --------------
    >
    > A transmisje danych masz włączoną ?
    > Może masz i pobierają ci się wszelkie aktualizacji itp ?

    Miałam, ale już nie mam włączonej jak używam przez Wifi.
    Zwróć uwagę ile mi zostało, a z Play-a napisali sms-em, że internet się
    skończył i żeby dołożyć jeszcze za 5 zł.
    150 MB - 9,08 MB to ile mi zostało? Dużo!
    Zniknęła mi przedtem pogoda i data, ale teraz znowu aktywowałam i siedzi
    ładnie na ekranie, aktualizuje i internetu nie pobiera.

    --
    animka

  • 4. Data: 2014-05-30 12:34:49
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-29 13:18, animka pisze:
> [...]
    > Dlaczego tak strasznie oszukują i nie wiem po co ja ten dodatkowy
    > pakiet za 5 zł aktywowałam. Może się mszczą, że numer przenoszę? Już

    Żeby się upewnić że to nie operator Cię oszukuje sprawdź w telefonie czy
    któryś z programów nie łączy się z netem i nie generuje transferu bez
    Twojej wiedzy:
    Menu->użycie danych->komórkowe->play,. Jest tam odnotowana każda
    aplikacja która łączy się z netem, i ilość transferu. Jeżeli masz inną
    wersję Androida niż 4.2. to może taka informacja się znajdować w innym
    punkcie menu.

  • 5. Data: 2014-05-30 21:44:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-30 12:34, Trybun pisze:
> [...]
    > aplikacja która łączy się z netem, i ilość transferu. Jeżeli masz inną
    > wersję Androida niż 4.2. to może taka informacja się znajdować w innym

    W licznikach, sieć komórkowa widnieje, że zużyto 35,48 MB w dniach od
    22-29 maja.
    Nie wiem po co ja na play24 aktywowałam jeszcze pakiet 50 MB jak miałam
    100 MB.
    Sms-a dostałam z Play-a (że cały pakiet internet 100 MB zużyłam i żeby
    aktywować jeszcze za 5 zł - 50 MB).
    Nie wiem co za cham, jakiś pracownik z Play-a się nudził i mnie
    nastraszył :D
    Dane komórkowe: mam obecnie wyłączone. Synchronizację też mam wyłączoną.
    Nie pobiera mi już internetu z pakietów. Oczywiście jak będę poza domem
    i nie będzie tam Wifi to sobie włączę dane komórkowe w razie potrzeby
    bez strachu, że mi zaraz pożre cały pakiet internetowy.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-06-01 03:32:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > --------------
    >
    > A transmisje danych masz włączoną ?
    > Może masz i pobierają ci się wszelkie aktualizacji itp ?

    Wyłączoną i nawet MMS wysłałam.
    Dzisiaj na chwilę włączyłam i zaraz wyłączyłam. W Bilingu widnieje 8
    sek-100 MB użyte.
    Czy jak gps jest włączony to pobiera dane internet? Mam wyłączony, a
    trochę szkoda.
    Włączam w domu, przy routerze Wifi.

    --
    animka

  • 7. Data: 2014-06-01 03:36:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-30 01:27, animka pisze:

    > Miałam, ale już nie mam włączonej jak używam przez Wifi.
    > Zwróć uwagę ile mi zostało, a z Play-a napisali sms-em, że internet się
    > skończył i żeby dołożyć jeszcze za 5 zł.
    > 150 MB - 9,08 MB to ile mi zostało? Dużo!

    Sorry, moja wina. Nie spojrzałam na cały cykl rozliczeniowy, tj, od 10-go.
    Mam jednak 104 MB zużyte i Play nie kłamał. Przepraszam.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-06-01 03:41:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-30 21:44, animka pisze:

> [...]
    > aktywować jeszcze za 5 zł - 50 MB).
    > Nie wiem co za cham, jakiś pracownik z Play-a się nudził i mnie
    Zwracam honor pracownikowi Playa. Nie zwróciłam uwagi, nie ustwiłam
    widoczności od 10 maja. Było ustawione od 22 maja i nie zauważyłam tego
    na bilingu.
> [...]
    > i nie będzie tam Wifi to sobie włączę dane komórkowe w razie potrzeby
    > bez strachu, że mi zaraz pożre cały pakiet internetowy.

    Czy jak włączę gps to będzie pobierał z pakietów internet?

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-06-01 19:55:04
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-06-01 3:32, animka pisze:

    > Czy jak gps jest włączony to pobiera dane internet? Mam wyłączony, a
    > trochę szkoda.

    Sam GPS nie pobiera danych. Ewentualnie po włączeniu pobiera trochę
    danych by przyśpieszyć ustalenie pozycji, potem nie pobiera.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 10. Data: 2014-06-01 19:57:10
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-06-01 3:41, animka pisze:

    > Czy jak włączę gps to będzie pobierał z pakietów internet?

    Po włączeniu MOŻE pobrać nieco danych do przyśpieszenia ustalenia
    pozycji. Może też nie pobrać danych, ani bajta.