  • 1. Data: 2023-06-14 15:03:19
    Temat: Pakiety mobilnego neta
    Od: szopen <s...@e...szop>

    Witam,

    Który operator oferuje najlepszy stosunek wielkości pakietów do ceny?

    Zasięg jest mniej ważny, chodzi o duże miasto i wszystkie sieci są dostępne.

    --
    szopen

  • 2. Data: 2023-06-14 15:06:39
    Temat: Re: Pakiety mobilnego neta
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-06-2023 o 15:03, szopen pisze:
    > Witam,
    >
    > Który operator oferuje najlepszy stosunek wielkości pakietów do ceny?

    To pewnie zależy ile tego neta potrzebujesz.
    Inaczej jednostkowo wyjdzie, jeśli chcesz 1 TB miesięcznie, a inaczej
    jak wystarczy Ci 5 GB.

  • 3. Data: 2023-06-14 21:31:10
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > To pewnie zależy ile tego neta potrzebujesz.
    > Inaczej jednostkowo wyjdzie, jeśli chcesz 1 TB miesięcznie, a inaczej
    > jak wystarczy Ci 5 GB.

    Jak potrzebujesz bardzo niewiele bajtów, to dawny RedBullMobile, a
    obecny <<Play na kartę PL 2.1>> - 3 zł/m-c 1 GB i bajty przechodzą na
    następny miesiąc.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2023-06-15 08:45:15
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 14.06.2023 15:06, Cavallino wrote:

    > To pewnie zależy ile tego neta potrzebujesz.
    > Inaczej jednostkowo wyjdzie, jeśli chcesz 1 TB miesięcznie, a inaczej
    > jak wystarczy Ci 5 GB.

    Dużo, dlatego pisałem o stosunku ilości do ceny. Powiedzmy minimalnie 300GB.

    --
    szopen

  • 5. Data: 2023-06-15 10:38:29
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 08:45:18 UTC+2 szopen napisał(a):

    > Dużo, dlatego pisałem o stosunku ilości do ceny. Powiedzmy minimalnie 300GB.

    Orange Flex 0,000 PLN na 1 GB. Niestety tylko przez pierwsze 3 m-ce po przeniesieni
    numeru, później przy wykorzystaniu 300 GB miesienie koszt wzrasta do 0,26 PLN za 1
    GB.
    https://flex.orange.pl/oferta/przenies-numer

    MK

  • 6. Data: 2023-06-15 11:07:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2023 o 10:38, Mac Ka pisze:

    > Orange Flex 0,000 PLN na 1 GB. Niestety tylko przez pierwsze 3 m-ce po przeniesieni
    numeru

    I tylko 1 raz dla 1 numeru.
    To już lepszy plus - można wielokrotnie.

  • 7. Data: 2023-06-15 13:39:52
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 11:07:03 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > I tylko 1 raz dla 1 numeru.
    > To już lepszy plus - można wielokrotnie.

    A to przepraszam. Nie zrozumiałem pytania, tj. że chodziło o naciąganie dostawcy ;),
    bo chyba koszt dostarczenia takiej usługa kosztuje nieco więcej niż 0 lub 1 PLN.

    MK

  • 8. Data: 2023-06-15 14:00:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-06-2023 o 13:39, Mac Ka pisze:

    > A to przepraszam. Nie zrozumiałem pytania, tj. że chodziło o naciąganie dostawcy
    ;), bo chyba koszt dostarczenia takiej usługa kosztuje nieco więcej niż 0 lub 1 PLN.

    Bardziej chodziło o to, ze jak już byłeś x lat temu w Flex, to już z
    żadnej promocji tego typu już teraz nie skorzystasz.

  • 9. Data: 2023-06-16 11:36:08
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Aero2 ?

    -----