    From: "Marek" <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Parę pytań o Google Adwords
    Date: Sun, 31 Oct 2010 15:14:50 +0100

    Witam,

    Mam kilka niejasności dotyczących zagadnienia jak w temacie. Z góry dziękuję
    za pomoc w wyjaśnieniu ich.

    1. Co oznacza komunikat przy słowie kluczowym "poniżej stawki za pierwszą
    stronę" ? Szacunkowa sugerowana stawka za słowo kluczowe jest ok. 2x wyższa
    niż określiłem. Reklama jednak wyświetla się nie tylko na pierwszej stronie
    ale i na pierwszym lub drugim miejscu. O co więc chodzi?

    2. Przy słowie kluczowym widoczna jest chmurka informująca m.in. o wyniku
    jakości. Chciałbym poprawić ten wynik dla jakiegoś słowa kluczowego lecz w
    pomocy Google brak w zasadzie konkretów na ten temat. Do oceny brane są
    ponoć jakieś dane archiwalne a na przeszłość przecież wpływu nie mam. Czy w
    związku z tym da się w ogóle wpływać na ten parametr?

    Może na przykładzie wyjaśnię. Jest sobie firma, która uruchomiła nową usługę
    i zaczęła reklamować ją. Na swojej stronie internetowej poświęciła temu
    jedną stronę spośród kilku, którą również niedawno uruchomiła. Reklama
    kieruje na tą właśnie stronę. Zarówno na stronie jak i w samej reklamie
    występuje fraza kluczowa jednakże wynik jakości jest tragiczny: 3/10. Co
    można zrobić poza odbyciem podróży w czasie i rozpoczęciem reklamy zanim
    pomyślano o wprowadzeniu tej usługi?