  • 1. Data: 2011-03-23 15:16:13
    Temat: Parkowanie na wyjeździe z parkingu
    Od: wintermute <m...@g...com>

    Witam

    Jak wygląda (w sensie: wolno czy nie) parkowanie na drogach na
    parkingu? Nie na miejscu, ale na drogach które prowadzą przez parking?
    Konkretnie chodzi mi o przypadek w załączonego zdjęcia - gdy kierownik
    nie stanie blisko krawężnika to autentycznie ciężko się zmieścić na
    zakręcie. Znaków zakazu tam nie ma.

  • 2. Data: 2011-03-23 15:23:21
    Temat: Re: Parkowanie na wyjeździe z parkingu
    Od: MR <m...@g...com>

    No tak, a zdjęcie jest tutaj: http://tinyurl.com/6d9v4xt

  • 3. Data: 2011-03-23 15:27:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Mar 2011 07:23:21 -0700 osobnik zwany MR wystukał:

    > No tak, a zdjęcie jest tutaj: http://tinyurl.com/6d9v4xt

    tak na oko to ja tam ,żadnego znaku na temat parkingu nie widzę. Więc
    jest to normalna droga. Droga wenętrzna? jakiś cień znaku koło latarni
    przy ŻiW.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-03-23 15:30:58
    Od: MR <m...@g...com>

    On 23 Mar, 15:27, masti <g...@t...hell> wrote:
    > tak na oko to ja tam ,żadnego znaku na temat parkingu nie widzę. Więc
    > jest to normalna droga. Droga wenętrzna? jakiś cień znaku koło latarni
    > przy ŻiW.

    A nie znalazłby się może jakiś paragraf na przypadek gdy parkujący
    pojazd zajmuje ponad 49% szerokości drogi? :-)

  • 5. Data: 2011-03-23 15:47:09
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Mar 2011 07:16:13 -0700 (PDT), wintermute
    <m...@g...com> wrote:

    >Konkretnie chodzi mi o przypadek w załączonego zdjęcia - gdy kierownik

    Art. 46.

    1. Zatrzymanie i postój pojazdu są dozwolone tylko w miejscu i w
    warunkach, w których jest on z dostatecznej odległości widoczny dla
    innych kierujących i nie powoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu
    drogowego lub jego utrudnienia.

    Z taryfikatora:

    zatrzymanie lub postój pojazdu w warunkach, w których nie jest on z
    dostatecznej odległości widoczny dla innych kierujących lub powoduje
    utrudnienie ruchu 100 - 300 zł

  • 6. Data: 2011-03-23 16:12:29
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

> [...]
    > Konkretnie chodzi mi o przypadek w załączonego zdjęcia - gdy kierownik
    > nie stanie blisko krawężnika to autentycznie ciężko się zmieścić na

    Chodzi o tego bialego na zakrecie? Wg mnie odholowac palanta. Kolo
    niego nie da sie przeciez zmiescic nie wjezdzajac na trawnik.
    Zeby jeszcze stanal na szczycie tej elipsy to bym zrozumial....

  • 7. Data: 2011-03-23 16:28:35
    Od: MR <m...@g...com>

    On 23 Mar, 16:12, Tatanka <t...@w...pl> wrote:

    > Chodzi o tego bialego na zakrecie? Wg mnie odholowac palanta. Kolo
    > niego nie da sie przeciez zmiescic nie wjezdzajac na trawnik.
    > Zeby jeszcze stanal na szczycie tej elipsy to bym zrozumial....

    Nie, ten gdzie jest strzałka. Prawy dolny róg. Tam notorycznie
    parkują.

  • 8. Data: 2011-03-23 22:49:54
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-03-23 16:28, MR pisze:

    > Nie, ten gdzie jest strzałka. Prawy dolny róg. Tam notorycznie
    > parkują.

    Marudzisz. ;) Wy tam chyba macie za duży ten parking. Eleganckie
    miejsce. Tak samo przy górnej (względem zdjęcia) krawędzi parkingu (na
    drodze dojazdowej) - z 5 samochodów by się zmieściło... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 9. Data: 2011-03-24 03:11:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MR

    > Nie, ten gdzie jest strzałka. Prawy dolny róg. Tam notorycznie parkują.

    Prawdziwy koszmar, opowiedziałeś już o tym pani w kiosku? ;)

  • 10. Data: 2011-03-25 08:27:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 23 Mar 2011 08:28:35 -0700 (PDT), MR
    <m...@g...com> wrote:

    >Nie, ten gdzie jest strzałka. Prawy dolny róg. Tam notorycznie
    >parkują.

    Moim zdaniem, zaparkowany obok wylotu chodnika utrudnia ruch pojazdów
    (nie miną się dwa, a mogłyby), a jeśli w rogu - to utrudnia ruch
    pieszych (ale IMHO po paru złożeniach lusterek, odgięciu wycieraczek +
    ew. "karnym kutasie" kierowca powinien (powinna) zrozumieć swój błąd.