  • 91. Data: 2009-10-22 08:31:55
    Temat: Re: P?k?a bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: "gebi" <g...@p...fm>

    news:hbi240$2gp$1@news.wp.pl...
    > No i CA80, oczywiście złożyłem i mam do dziś. Ciekawe, kto stąd się tym bawił.
    U mnie skończyło się na tym, że zamówiłem sobie jakieś ulotki o tym komputerku,
    ale nie podjąłem się jego składania, bo w tym samym mniej więcej czasie dostałem
    Atari 65XE.

  • 92. Data: 2009-10-22 08:44:45
    Od: ps <p...@g...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    (..)

    > No i CA80, oczywiście złożyłem i mam do dziś. Ciekawe, kto stąd się tym
    > bawił.

    Mówisz o tym projekcie z gazetki, na bazie niby Meritum chyba? Jeśli
    tak, to nie tylko Ty się tym bawiłeś. Niestety nie mam do dziś. Wiele
    też już nie pamiętam :)

  • 93. Data: 2009-10-22 23:24:56
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Roger from Cracow <r...@s...pl> napisał(a):
    > w swoje cienkie gierki a ja popylalem w jakies wypasy :)
    > Potem wyscig zbrojen przesiadka na 386 potem 486 liczenie mipsow,

    Taak, liczenie MIPSów :-) było, było :-) U mnie na pierwszym komputerze 486SX
    taktowanym zegarem 25MHz. W szkole stały wtedy AT. Patrzyłem na nie z pogardą.
    N a lekcjach informatyki stwierdziłem, że napisałbym i skompilował cały
    program w Pascalu, zanim na AT uruchomi się kompilator.

    Maciej

  • 94. Data: 2009-10-22 23:27:58
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > A mój pierwszy to był Commodore - PC na procku 88, ale za to z kartą
    > Herculesa. Uskrobany z kieszonkowego służył mi do czasów gdy koledzy już
    > wymiatali na 486. Pograć se nie mogłem, ale turbo pascala i assemblera
    > znałem do ostatniego bitu. Pascal z bibliotekami asm nawet na tym pół-xt
    > wymiatał... A teraz... programuję w PL/SQL... ale się stoczyłem... ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    A jak się porównało szybkość obsługi grafiki w procedurach Pascala i wstawkach
    asm, to był szok

    Maciej

  • 95. Data: 2009-10-22 23:38:36
    Temat: Re: Pękła bariera ISO 100.000 - nowy Nikon D3s
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    d...@2...pl (Dariusz W.) napisał(a):

    > Witam !

    html
    -vision-with-102400-iso-

    > A co z jakoscia na tym max ISO ?
    > Ciapie obraz czy nie ciapie ?

    Zajrzyj na Imaging Resource:
    http://www.imaging-resource.com/PRODS/D3S/D3SA7.HTM

    Maciej

  • 96. Data: 2009-10-22 23:43:41
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):
    > No i CA80, oczywiście złożyłem i mam do dziś. Ciekawe, kto stąd się tym
    > bawił.

    O ile pamiętam, to miałem okazję na zajęciach programować układy EPROM i
    EEPROM za jego pomocą

    Maciej

  • 97. Data: 2009-10-27 17:18:30
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

> [...]