  • 1. Data: 2013-02-04 12:50:45
    Temat: Pen zamiast dysku?
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Jest sobie stary laptop (dell 510) stojący u mojej dziewczyny, służący
    okazjonalnie do sprawdzania poczty, zaglądania do netu i przede wszystkim do
    zrzutu zdjeć z aparatu (więc jego dysk przy okazji robi też jako kopia
    zapasowa fotek). Niestety jego przestrzeń dyskowa (40 GiB) jest już
    zapełniona po tzw. brzeg, a inwestować nie za bardzo jest sens. I tu
    pytanie - mam co prawda zewnętrzyny dysk 2,5 320 GiB, ale podłaczanie go za
    każdym razem przez usb jest upierdliwe (laptop jest wypakowywany z torby
    rzadko i nie ma swojego stałego miejsca), a ja potrzebuję tylko magazynu
    fotek i trochę muzyki. Podobno można użyć pendrive i podpiąć na stałe. Czy
    to się sprawdzi przyjmująć, że będę używał do magazynowania zdjęć powiedzmy
    picasę? I czy trzeba coś zmieniać w biosie, żeby komp widział go jako dysk
    stały a nie wymienny?

    Pozdrawiam
    LP

  • 2. Data: 2013-02-04 13:00:45
    Temat: Re: Pen zamiast dysku?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2013 12:50, LPPL pisze:
    > Jest sobie stary laptop (dell 510) stoj?cy u mojej dziewczyny, s?u??cy

    Ustaw kodowanie. Bez tego nie chce mi się czytać.

  • 3. Data: 2013-02-04 13:49:29
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    > rzadko i nie ma swojego stałego miejsca), a ja potrzebuję tylko magazynu
    > fotek i trochę muzyki. Podobno można użyć pendrive i podpiąć na stałe. Czy
    test kodowania

  • 4. Data: 2013-02-04 13:53:39
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im Newsbeitrag

    > Ustaw kodowanie. Bez tego nie chce mi się czytać.

    Kolego Lawa, zainstaluj sobie czytnik, a nie jakieś gówno. Krzaki to ja
    widzę w Twoim cytacie. Nie cały świat ma się dostosować do Ciebie, ale ty do
    świata.
    Używam zwykłego WinMaila przystosowanego do Windy 7 i jakoś ja nie mam
    problemów z cyrylicą, polskimi znakami, niemieckimi umlautami ani chińskimi
    krzaczkami. Ty zaś te problemy masz ciągle. A tekst ze swojej sygnatórki
    zastosuj najpierw do siebie - odpowiednio go rozumiejąc. Bo na razie to
    robisz za pieniacza.

  • 5. Data: 2013-02-04 13:54:55
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Andy Niwinski" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > chińskimi krzaczkami. Ty zaś te problemy masz ciągle. A tekst ze swojej
    > sygnatórki zastosuj najpierw do siebie - odpowiednio go rozumiejąc. Bo na
    Posypuję głowę popiołem, ale tylko z powodu "sygnatórki", Oj dżisas....

  • 6. Data: 2013-02-04 14:17:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2013 13:53, Andy Niwinski pisze:

    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> schrieb im
    > Newsbeitrag news:510fa2ed$1@news.home.net.pl...

    > Kolego Lawa, zainstaluj sobie czytnik, a nie jakieś gówno. Krzaki to ja

    Gówno to ty masz w głowie.

    LPPL nie oznaczył kodowania. KROPKA.

    > widzę w Twoim cytacie. Nie cały świat ma się dostosować do Ciebie, ale
    > ty do świata.

    Ja, drogie dziecko, koduję poprawnie.

> [...]
    > chińskimi krzaczkami. Ty zaś te problemy masz ciągle. A tekst ze swojej
    > sygnatórki zastosuj najpierw do siebie - odpowiednio go rozumiejąc. Bo

    ...napisał "inteligentny", który nawet nie wie jak się pisze "sygnaturka".

  • 7. Data: 2013-02-04 14:25:53
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.02.2013 Andy Niwinski <a...@i...pl> napisał/a:

    > Kolego Lawa, zainstaluj sobie czytnik, a nie jakieś gówno. Krzaki to ja

    Kolego Andy, OP nie zadeklarował charsetu? Nie zadeklarował.
    To czepcie się OP. Reguła "jak się komuś nie chciało zadeklarować,
    to czytajmy iso 8559-2" to proteza.

    Fakt, że IMO to walka z wiatrakami, ale może choć jeden zrozumie
    i się nawróci?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 8. Data: 2013-02-04 14:33:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Feb 2013 13:25:53 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Fakt, że IMO to walka z wiatrakami, ale może choć jeden zrozumie
    > i się nawróci?

    Popieram. Ale już się nawrócił, więc możecie przejść do merituma :)
    Co do niego, to ja powiem tak. Jak się pena wetknie w lapka to cholera
    wystaje i łatwo go ułamać. Niezdrowe jakoś to rozwiązanie :) Chyba lepiej
    robić backupy gdzie indziej. Może w chmurze? Modne są ostatnio... :)
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2013-02-04 14:46:07
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

> [...]
    > wystaje i łatwo go ułamać. Niezdrowe jakoś to rozwiązanie :) Chyba lepiej
    > robić backupy gdzie indziej. Może w chmurze? Modne są ostatnio... :)

    sa peny ktore wystaja ledwo kilka mm np sandisk cruzer fit.

  • 10. Data: 2013-02-04 14:46:16
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.02.2013 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > wystaje i łatwo go ułamać. Niezdrowe jakoś to rozwiązanie :) Chyba lepiej
    > robić backupy gdzie indziej. Może w chmurze? Modne są ostatnio... :)

    OK. No to odnośnie meritum- backup ja robią via własna sieć
    i tak bym doradzał.

    Co do "removable" to pierwsze trafienie Google "usb stick fixed"
    chyba dostarcza żądanych informacji.

    Że wystaje? Fakt. Bezpieczniej do lapka chyba lepiej dać przelotkę
    PCMCIA-CF i stosowną kartę.