  • 1. Data: 2011-04-24 09:31:04
    Temat: Pentium Dual-core serii E - czy pujdzie na mojej płycie?
    Od: "Taz" <t...@p...pl>

    Witam ponownie,
    Zacząłem nowy wątek, bo w poprzednim już jest za dużo zamieszania.
    No i zdecydowałem się na zakup Pentium Dual-Core serii E na 775.

    Oglądałem E: 2140, 2160, 2180, 2200
    Różnica w cenie minimalna.

    Mam pytanie, czy one pójdą na mojej płycie?
    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775Dual-
    880Pro
    Chodzi mi miedzy innymi o bus speed (E chodzą na 200MHz)nie wiem
    co z tą częstotliwością się stanie po zamontowaniu. Teraz mam tego
    Celerona D351 i jest 133MHz. (?)

    No i jeszcze jedno, nie będę go raczej podkręcał, więc chyba lepiej
    Kupić E2200? (różnica od E160 około 15 zł na Allegro).

    Dziękuję z góry
    Pozdrawiam
    Marcin Leśniak

  • 2. Data: 2011-04-24 10:09:56
    Od: "Taz" <t...@p...pl>

    Jeszcze zapomniałem o modelach Dual - Core E5200 - E5400, mają L2 casche
    2MB no i trochę szybsze.
    Gdyby dało się odpalić je na tej płycie, to moźe bym dołożył te 40zł, o ile
    warto.

  • 3. Data: 2011-04-24 10:32:47
    Temat: Re: Nie pUjdzie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

  • 4. Data: 2011-04-24 10:46:54
    Temat: Re: Nie pójdzie
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Wtopiłeś z tymi Intelami. Ciężko dojść co tam z czym działa.

  • 5. Data: 2011-04-24 13:46:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 11:31:04 +0200, Taz napisał(a):

> [...]
    >
    > Oglądałem E: 2140, 2160, 2180, 2200
    > Różnica w cenie minimalna.
    >
    > Mam pytanie, czy one pójdą na mojej płycie?

    Z lewej jest taki tajemniczy odnośnik "CPU Support List". Polecam
    kliknąć i zapoznać się z listą.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2011-04-24 14:44:44
    Od: "Taz" <t...@p...pl>

    > Z lewej jest taki tajemniczy odnośnik "CPU Support List". Polecam
    > kliknąć i zapoznać się z listą.

    Tak. Po długich i ciężkich dewagacjach doszełem do punktu wyjścia i cały
    plan w pizdu. :) Chyba zostanie Celeron.

    --
    Dzięki
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-04-25 09:52:42
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-24 16:44, Taz pisze:

    > Tak. Po długich i ciężkich dewagacjach doszełem do punktu wyjścia i cały
    > plan w pizdu. :) Chyba zostanie Celeron.

> [...]

    Zmien na D820 ma nie pozalujesz wzrost wydajnosci bedzie bartdzo duzy,
    pytanie jeszcze czy masz aplikacje na ktorej bedzie to widac ?

  • 8. Data: 2011-04-25 12:40:41
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Taz pisze:

    > Tak. Po długich i ciężkich dewagacjach doszełem do punktu wyjścia i cały
    > plan w pizdu. :) Chyba zostanie Celeron.

    Podając link do swojej płyty powinieneś czuć się zobligowany do
    zapoznania się z CPU support list. Wydawało się to logiczne, a Ty dalej
    tkałeś misterny plan... W poprzednim temacie podałem Ci przykładową
    konfigurację zamiast obecnej i to byłoby najlepsze rozwiązanie dla
    Ciebie... Chyba, że lubisz krążyć po własnych śladach... ;) Przemyśl to!

    Pzdr, OMSON

  • 9. Data: 2011-04-25 13:27:43
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-24 11:31, Taz wrote:
> [...]
    >
    > No i jeszcze jedno, nie będę go raczej podkręcał, więc chyba lepiej
    > Kupić E2200? (różnica od E160 około 15 zł na Allegro).

    Troche Off-topic, ale żaden procesor nie p*U*jdzie. Po pierwsze
    ortografia, po drugie procesory nie chodzą.

    Czepiam sie, wiem, ale bez tego takie nawyki zostaną młodzieży i w
    wiekie 25-30 lat uczą się dopiero mówić i pisać.

  • 10. Data: 2011-04-26 09:19:29
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Podając link do swojej płyty powinieneś czuć się zobligowany do
    > zapoznania się z CPU support list.

    Te listy są najczęściej robione przy tworzeniu płyty a potem
    nieuaktualnione. Ja mam evga i610 na nforce2 i włożyłem niedawno nowy
    procesor e5700 którego próżno szukać na liście która była uaktualniana z
    3 lata temu. Też szukałem co pójdzie i albo szukasz po jądrze które
    obsługuje albo lepiej wpisać w google dwie nazwy i zobaczyć czy u kogoś
    to działa:) Ja tak własne zrobiłem