  • 1. Data: 2011-04-24 12:34:09
    Temat: Problem z urządzeniami USB
    Od: "JimmyPaige" <n...@e...com>

    Witam!

    Niedawno kupiłem dla klienta dysk twardy Samsunga G2 (podpinany na USB).
    Dysk po podpięciu do komputera nie jest widoczny. Próbowałem go reklamować,
    ale okazuje się, że po podpięciu do jakiegokolwiek innego komputera działa
    tak jak powinien. Po głębszej analizie problemu okazało się, że dysk jednak
    działa, jest widoczny (w BIOS, przez system windows), tyle, że nie wyświetla
    się w okienku "Mój Komputer". Można z niego korzystać przez Total Commandera
    i z poziomu wiersza poleceń, tyle, że w okienku "Mojego Komputera" po prostu
    go nie widać. U znajomego "chodzi" pod sterownikiem USBSTOR.SYS. U mnie
    DISK.SYS i PartMgr.SYS. Być może tutaj jest przyczyna (brak jakiejś
    aktualizacji, etc.). Używam systemu Windows Xp Sp3 (OEM)

    Pozdrawiam, M.

    6066 (20110423) __________

  • 2. Data: 2011-04-24 14:04:04
    Temat: Re: Problem z urządzeniami USB
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 14:34:09 +0200, JimmyPaige napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    6066 (20110423) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Śmiecisz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 3. Data: 2011-04-24 14:41:28
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > USBSTOR.SYS. U mnie DISK.SYS i PartMgr.SYS. Być może tutaj jest przyczyna
    > (brak jakiejś aktualizacji, etc.). Używam systemu Windows Xp Sp3 (OEM)

    Chyba lepsza grupa do zapytania to pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-04-26 22:11:47
    Od: jg <f...@f...pl>

> [...]

    > ale okazuje się, że po podpięciu do jakiegokolwiek innego komputera działa

    za dlugie kabelki usb potrafia platac figle...

    --
    jg