  • 11. Data: 2010-05-31 20:05:31
    Temat: Re: Peugeot Bipper po 20.000 - relacja
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-31 19:26, Katanka pisze:

    > Ja tez Mondka chwalę bardzo. Na tyle, że własnie Focusa ST zamawiam :)

    Ja tam bym wolał Megankę RS. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-05-31 20:14:48
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Ale 406 coupe akurat jest bardzo ladne. Zreszta urban legend mowi ze
    > 406 byly dosc niezawodne.

    a mnie zastanawia inna rzecz, jak wypada porównanie 406 vs. 407 po
    przebiegach rzędu 200kkm?

    brat

  • 13. Data: 2010-05-31 20:34:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Lewis pisze:

    > Cholerka to to nie jest mit z tymi autami na F??
    > A już się chciałem skłaniać do zakupu jakiegoś 406 Coupe czy coś w tym
    > stylu... :)

    406c V6 jest OK :-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-05-31 20:44:21
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > 406c V6 jest OK :-)

    I w dodatku niewiele kosztuje za 10kzł z 97r można kupić, kwestia tego ile
    trzeba na start dołożyć :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 15. Data: 2010-05-31 20:54:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Lewis pisze:

    > I w dodatku niewiele kosztuje za 10kzł z 97r można kupić, kwestia tego
    > ile trzeba na start dołożyć :)

    Niestety za 10kzl to bedzie pospawana padlina wytluczona przez dresa :(
    Jesli chodzi o roczniki, IMHO lepsze sa wlasnie te "przedliftowe" (przed
    99r) - nie masz multipleksa/polmultipleksa zwykla skrzynka, przekazniki
    i prosta instalacja. Silnik przed modyfikacja w 2000r tez jest wg. mnie
    bardziej smakowy. Jeden zespol cewek na przedniej glowicy, jeden
    katalizator, jedna sonda lambda (mniejsze koszty jak pokradną;)), brak
    wariatora, ladniej brzmi i nie zbiera sie gorzej niz nowszy.
    Zawieszenie tanie jak barszcz (to co w 406 - rozni sie rozstawem kol i
    sprezynami), za komplet B4 bilsztajna zaplacilem ~550PLN.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 16. Data: 2010-05-31 21:03:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Szewczak pisze:

    > Hmm tak po tych 20.000, do miasta samochod ok, w miare dynamiczny, ale w
    > tym miescie pali ! W trasa juz troche mniej wygodny z racji tego ze jest
    > krotki i sztywny.
    > spalanie jest tu http://www.spritmonitor.de/en/detail/351317.html

    Najwyzsze srednie spalanie 7,07l/100km, srednia 6,12l/100km - faktycznie
    wir w baku :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-05-31 21:53:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2010 18:51:14 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >J.F. na Mondka też raczej nie narzeka (i to z tym znienawidzonym przez
    >niektórych 1.8TD), a to też na F.

    Nie, mondeo to nie scierra :-(
    No ale akurat silnik w nim dziala bez usterek.

    J.

  • 18. Data: 2010-05-31 22:10:02
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > 406c V6 jest OK :-)

    ok, moze i ok, ale V6 a takie nijakie -a ni ladnie nie brzmi, ani jakos tej
    mocy nie czuc;) szkoda troche...

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 19. Data: 2010-05-31 22:12:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-31 21:53, J.F. pisze:

    > Nie, mondeo to nie scierra :-(
    > No ale akurat silnik w nim dziala bez usterek.

    Jarek, nie oszukujmy się - Mondek to już te czasy, gdy w samochodzie
    ilość księgowości stanowi większy procent całości niż ilość inżynierii.
    Ale i tak chyba nie jest źle, co?

  • 20. Data: 2010-05-31 22:14:10
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > 406c V6 jest OK :-)

    ale ogolnie fajne auto - szkoda że 95% to padlina.
    no i moze z tego 3.0 mozna wycisnac troche dzwieku ladnego np jakims ladnym
    wydechem itp; 2.0 z bmw brzmi ciekawiej.... a powinien raczej zniknac przy
    3.0 z puga.

    --
    Pozdrawiam, Bartek