  • 1. Data: 2010-05-31 17:49:27
    Temat: Peugeot Bipper po 20.000 - relacja
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Dla zainteresowanych.

    Pacjent Pibber 1.4HDI
    od poczatku sierpnia 2009 zrobil 20.401 km do przegladu.

    takie krotkie sprawozdanie.

    po 3.000km zakup nowych wycieraczek bo te co byly zamontowane na samochodzie
    porysowaly szybe, nie podlega reklamacji
    Wycieraczki lepiej kupowac w ASO Fiat do Fiorino bo sa 3x tansze

    12.000 km - awaria przedniej prawej lampy, przestala swiecic, zrobione do
    reki na gwarancji (ponoc jakis bezpiecznik, hmm ciekawe bo z tylu dzialalo
    wszystko)

    13.000 km - po zimie zaczyna strasznie stukac przekladnia, diagnoza gorne
    lewe lozysko amortyzatora, odeslanie do ASO gdzie byl kupowany, odpowiedz ze
    dobic do 20.000 i sprawdza

    po zimie zaczynaja rdzewiec zawiasy, odpowiedz z ASO ze ten typ tak ma i nic
    sie nie da zrobic (heh mamy Seata Inca ktory ma 11 lat i akurat w nim
    zawiasy to jedyna niepordzewiala rzecz ;P)

    15.000 km - zaczyna terkotac cos na obrotach jalowych

    20.401 km przeglad - koszt 700 zl brutto, wymiana oleju, filtra
    przeciwpylkowego i jakis zmywacz, lozysko nie wymienione bo ponoc stuka za
    malo, jak bedzie stukac bardziej to bedzie na gwarancji. Terkotanie to ponoc
    jakas przeciwwaga przy wodzikach drazka zmiany biegow (cokolwiek by to
    znaczylo). Problem rdzewienia nierozwiazany.
    Klocki zostaly ponoc na 5.000 km w/g serwisu, heh myslalem ze wymienia zeby
    bylo z glowy na nastepne 20.000. Odpowiedz Pana z serwisu - bede czul ze sie
    klocki koncza ;P

    Hmm tak po tych 20.000, do miasta samochod ok, w miare dynamiczny, ale w tym
    miescie pali ! W trasa juz troche mniej wygodny z racji tego ze jest krotki
    i sztywny.
    spalanie jest tu http://www.spritmonitor.de/en/detail/351317.html

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-05-31 17:52:55
    Temat: Re: Peugeot Bipper po 20.000 - relacja
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pacjent Pibber 1.4HDI
    > od poczatku sierpnia 2009 zrobil 20.401 km do przegladu.

    nie slyszales, ze nie kupuje sie aut na "F" ??

    Icek

  • 3. Data: 2010-05-31 18:03:08
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie slyszales, ze nie kupuje sie aut na "F" ??
    >

    > Icek

    No nie teoretyzujmy juz tak, moze to przypadek jednostkowy ;)

    Ale fakt faktem ze anstepny samochod to chce urobic na VW Caddy. Bo sie
    okazalo jeszcze w praniu ze Bipper byl troche na szybko kupowany i ...
    czasami jest za maly ;)

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-05-31 18:07:20
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    >
    > Ale fakt faktem ze anstepny samochod to chce urobic na VW Caddy. Bo sie
    > okazalo jeszcze w praniu ze Bipper byl troche na szybko kupowany i ...

    ja tez mam auto na "F" i po 300 km padla pompa paliwa i nie potrafili tego
    naprawic przez 2 tygodnie tlumaczac sie, ze padl jeszcze jakis czujnik
    polozenia walu

    Icek

  • 5. Data: 2010-05-31 18:10:51
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > ja tez mam auto na "F" i po 300 km padla pompa paliwa i nie potrafili tego
    > naprawic przez 2 tygodnie tlumaczac sie, ze padl jeszcze jakis czujnik
    > polozenia walu
    > Icek

    Cholerka to to nie jest mit z tymi autami na F??
    A już się chciałem skłaniać do zakupu jakiegoś 406 Coupe czy coś w tym
    stylu... :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-05-31 18:15:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-31 18:10, Lewis pisze:

    > Cholerka to to nie jest mit z tymi autami na F??
    > A już się chciałem skłaniać do zakupu jakiegoś 406 Coupe czy coś w tym
    > stylu... :)

    To kup!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-05-31 18:17:18
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Cholerka to to nie jest mit z tymi autami na F??
    > A już się chciałem skłaniać do zakupu jakiegoś 406 Coupe czy coś w tym

    Ale 406 coupe akurat jest bardzo ladne. Zreszta urban legend mowi ze 406
    byly dosc niezawodne.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-05-31 18:32:16
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hu0nbd$u6g$1@news.dialog.net.pl...
    > To kup!

    Nie unoś się tak, mordki na końcu wypowiedzi nie widziałeś? Właśnie ciekawi
    mnie ta cała otoczka aut na F-y :) Jedni przeklinają te wynalazki inni
    wyzywaja od buraków folksfagenowców jak powiesz ze francuz bleee.;)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-05-31 18:51:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-31 18:32, Lewis pisze:
> [...]
    > ciekawi mnie ta cała otoczka aut na F-y :) Jedni przeklinają te
    > wynalazki inni wyzywaja od buraków folksfagenowców jak powiesz ze

    Nie unoszę się, tylko sam zapomniałem mordkę odpowiednią wstawić. :)
    Ja tam, póki co francuzy sobie chwalę.
    J.F. na Mondka też raczej nie narzeka (i to z tym znienawidzonym przez
    niektórych 1.8TD), a to też na F.
    We Wrocławiu obóz "tych pieprzonych na F" jest dość silny - Borys kupił
    Alfę (po szpachelwagenie), Seba jeździ Lybrą (toż to Fiat, ino trochę
    lepsiejszy w wykonaniu). I chwalą! :P

    Jak Cię ciekawi otoczka, to się przekonaj na własnej skórze - innego
    wyjścia nie ma, bo lud zawsze będzie stronniczy. Ja np. jakiś czas temu
    stwierdziłem, że gdzie tam diesel do miasta? Niby elastyczny (w
    reklamach, artykułach brukowych), a tu biegi krótkie, namachać się
    trzeba. A teraz - sam widzisz czym jeżdżę. I sobie chwalę!
    Tyle, że kolejne auto chyba będzie już z automatem (i to niezależnie od
    rodzaju paliwa). Bo ten to sobie chwalę od czasów doświadczeń z
    pamiętnym Stasiowozem Podróżniczym.

  • 10. Data: 2010-05-31 19:26:39
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Nie unoszę się, tylko sam zapomniałem mordkę odpowiednią wstawić. :)
    > Ja tam, póki co francuzy sobie chwalę.
    > J.F. na Mondka też raczej nie narzeka (i to z tym znienawidzonym przez
    > niektórych 1.8TD), a to też na F.

    Ja tez Mondka chwalę bardzo. Na tyle, że własnie Focusa ST zamawiam :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!