  • 1. Data: 2010-09-13 13:31:32
    Temat: PiSowkie plugastwo
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Kurde od kilku lat rozlazi sie toto po calym usenecie i zatruwa wszystkie
    grupy nedznym politykowaniem - czy normalna czesc uzytkownikow nie moglaby
    tego syfu po prostu ignorowac?

  • 2. Data: 2010-09-14 09:46:53
    Temat: Re: PiSowkie plugastwo
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 13 wrzesień (poniedziałek), gdy o godzinie 15:31
    *Ghost* naskrobał(a):

    > Kurde od kilku lat rozlazi sie toto po calym usenecie i zatruwa wszystkie
    > grupy nedznym politykowaniem - czy normalna czesc uzytkownikow nie moglaby
    > tego syfu po prostu ignorowac?
    brrr, duch PRL-u wraca.
    "Ja jestem gospodarzem tego domu i wymagam społecznego podejścia; pani
    powiesiła brązowe, a ja zielone. I jak to wygląda? Jak gówno w lesie! I
    ja się na to nie zgadzam!"

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-09-14 11:41:22

  • 3. Data: 2010-09-15 21:37:16
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-13 15:31, Ghost pisze:
    > Kurde od kilku lat rozlazi sie toto po calym usenecie i zatruwa
    > wszystkie grupy nedznym politykowaniem - czy normalna czesc uzytkownikow
    > nie moglaby tego syfu po prostu ignorowac?

    Tak jest Panie Towarzyszu. Pańska idea dla nas rozkazem!

    Tomy M.

  • 4. Data: 2010-10-13 03:40:41
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Sep 13, 2:31 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Kurde od kilku lat rozlazi sie toto po calym usenecie i zatruwa wszystkie
    > grupy nedznym politykowaniem - czy normalna czesc uzytkownikow nie moglaby
    > tego syfu po prostu ignorowac?

    To nie na te grupe kolego

    Brooks

  • 5. Data: 2010-10-13 07:59:29
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-13 15:31, Ghost pisze:
    > Kurde od kilku lat rozlazi sie toto po calym usenecie i zatruwa
    > wszystkie grupy nedznym politykowaniem - czy normalna czesc uzytkownikow
    > nie moglaby tego syfu po prostu ignorowac?

    Taaaa ... spierdalaj.

    Tomy M.