  • 11. Data: 2011-07-03 23:11:44
    Temat: Re: Turki mają fantazję...
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 2 Lip, 12:39, Kuczu <q...@g...com> wrote:
> [...]
    player_embedded

    > fajny Gixxer z pierwszej serii i wyluzowana Turczynka.
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

    Czasami czytam komentarze pod filmami. Jeden mnie rozłożył:
    "Achievement unlocked: Do a wheelie with a hot chick on your bike for
    20 seconds". Miazga :)

  • 12. Data: 2011-07-04 08:29:02
    Temat: Re: [Piątkowo] Turki mają fantazję...
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 01.07.2011 14:05, morghul pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=sLnvd0dcy-0&feature=p
    layer_embedded

    Zobaczcie tego:

    http://www.youtube.com/watch?v=rb47PPv1nW4

    --
    ganda

  • 13. Data: 2011-07-04 10:23:38
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 4 Lip, 10:29, Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:

    player_embedded

    > Zobaczcie tego:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=rb47PPv1nW4
    >
    > --
    > ganda

    Dla mnie Magnus, dwie butelki bo maly jest.
    Bylo juz chyba ze dwa razy :)

    pozdrawiam
    Bartek

  • 14. Data: 2011-07-04 12:56:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ryback" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > On 2 Lip, 12:39, Kuczu <q...@g...com>

    > Czasami czytam komentarze pod filmami. Jeden mnie rozłożył:
    > "Achievement unlocked: Do a wheelie with a hot chick on your bike for
    > 20 seconds". Miazga :)

    No. Mnie rozłożył ten: "Ez a szótár vállalkozó szellemű nyelvtanulók munkája
    során gyarapodik, mindenki dolgozhat rajta, akinek kedve van hozzá. Te is
    írhatsz új cikket és minden meglévő szócikket szerkeszthetsz. " Niezłe nie?
    :-)

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2011-07-04 13:32:00
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup

[...]

    =============

    Google z łatwością to przetłumaczył:

    "Pracy to przedsiębiorczych uczniów słownika, kwitnie, każdy może pracować
    na to, kto na to ochotę. Jesteś isírhatsz wszystkie nowe artykuły i
    edytowanie istniejących wpisów."

  • 16. Data: 2011-07-04 13:35:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracować na to, kto na to ochotę. Jesteś isírhatsz wszystkie nowe
    > artykuły i edytowanie istniejących wpisów."

    Błyskotliwy jesteś jak woda w klozecie...

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2011-07-04 13:35:40
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    -----
    > "Pracy to przedsiębiorczych uczniów słownika, kwitnie, każdy może pracować
    > na to, kto na to ochotę. Jesteś isírhatsz wszystkie nowe artykuły i
    > edytowanie istniejących wpisów."

    mTranslator był trochę lepszy ;-)

    "Słownik ten przedsiębiorczych uczniów pracy rośnie,
    każdy może pracować nad tym, kto na to ochotę.
    Można również napisać nowe artykuły
    i edytować wszystkie istniejące wpisy"

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2011-07-04 17:52:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-04, Grzybol <g...@w...pl> wrote:

    > Błyskotliwy jesteś jak woda w klozecie...

    Kolega mocno pracuje nad pozycja na preclu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-07-04 19:09:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Kolega mocno pracuje nad pozycja na preclu.

    A, to nie wiedziałem. Są nagrody?

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2011-07-04 20:36:29
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 185 roku bieżącego, Bartek Kacprzak zeznał(a) jak następuje:

    > Dla mnie Magnus, dwie butelki bo maly jest.

    HA! Miło poznać brata w wierze "Magnusowej"

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl