  • 1. Data: 2015-04-17 11:32:38
    Temat: Pieprzony spamer tel. 22 417-89-40
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    Czy do innych to gówno też wydzwania? Numer gówna:
    22 417-89-40
    Odbierasz a tam muzyczka na czekanie, szkoda czasu na takie śmieci!
    Dzwoni to już od tygodnia po kilka razy dziennie i mnie wk...
    Brakuje mi możliwości wejścia na stronę operatora i dodania takiego śmiecia
    do listy zablokowanych i żeby nie męczył mnie już dzwonieniem.

  • 2. Data: 2015-04-17 12:29:35
    Temat: Re: Pieprzony spamer tel. 22 417-89-40
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > 22 417-89-40
    Infolinia Orange

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2015-04-17 18:36:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jedrek" 5530d331$0$38147$b1db1813$d...@n...astraweb.com

> [...]
    > Brakuje mi możliwości wejścia na stronę operatora i dodania takiego
    > śmiecia do listy zablokowanych i żeby nie męczył mnie już dzwonieniem.

    https://play.google.com/store/search?q=niechciane%20
    telefony&c=apps&hl=pl

    Ja używam tego:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mi
    stergroup.muzutozvednout&hl=pl

    Do blokowania SMS używam innego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-04-18 10:24:56
    Od: ludzie to sa substancje mniej warte od odpadow przemyslowych <i...@c...pl>

    jedrek wrote:
    > Czy do innych to gówno też wydzwania? Numer gówna:
    > 22 417-89-40

    w krajach gdzie ludostwory probuja uwazac sie za zmyslowych, doprowadzaja do
    utworzenia instytucji ochrony ludostwora-konsumenta; z lepszym lub gorszym
    skutkiem. napastowane telefonicznie ludostwory skladaja pisemnie (lub via
    intersmrod-i-smietnik) skargi, ktore po pewnym czasie przynosza pozytywny
    skutek. oczywiscie kulisy tego telescierwielstwa sa czesto przez skorumpowanych
    miliardero-tryliarderow z gory sterowane.

    ja nie mam z tym zadnych klopotow, pomimo ze zamieszkuje kraj trzeciego swiata.
    glownie uzywam tele-sieci stalej a mobilnie satelitarnej.

  • 5. Data: 2015-04-20 13:50:24
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "kowtow"
    > 22 417-89-40
    > Infolinia Orange

    Odczekałem tą głupią melodyjkę na powitanie i zgłasza się konsultant jakieś
    HLS Polska czy coś takiego - bo dykcji kryształowej nie miała (jak większość
    współczesnych "konsultantów" za najniższą krajową) więc trudna była do
    zrozumienia i odszyfrowania nazwy, więc nie chciało mi się z kimś takim w
    dyskusje wdawać, aby dopytywać co mówiła do mnie, ale na pewno nie
    przedstawiają się jako orange.
    Jak dzownisz do orenczów do na dzień dobry jest "...dzień dobry tu iksińska
    orange..."
    Więc póki co dla mnie mega spam.
    Gdyby to było coś użytecznego to ten nr google by od kopa wyrzuciły, że jest
    to firma X, która robi to i tamto i jest mi potrzebna do szczęścia. W
    przypadku normalnego numeru dostajemy po prostu stronę firmy, a nie wyniki,
    że to gówno :)

  • 6. Data: 2015-04-20 13:56:01
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > https://play.google.com/store/search?q=niechciane%20
    telefony&c=apps&hl=pl

    Na pewno mi się przyda na nieadroidowej słuchawce, poczciwej Nokii z
    systemem Nokia OS... :)
    Nie każdy jest z pokolenia srajfoników ;)
    Chodzi o ubicie śmiecia na stronie operatora - tak jak w skrzynce pocztowej
    dodasz sobie nadawcę na czarną listę i jest spokój (jak nie zmienia adresu).
    Póki co nie odkryłem takiego użytecznego narzędzia od operatora.

  • 7. Data: 2015-04-20 15:32:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jedrek" 5534e94b$0$28572$b1db1813$a...@n...astraweb.com

> [...]

    OS... :)
    > Nie każdy jest z pokolenia srajfoników ;)

    A które to pokolenie? Kiedy rodzone?

    > Chodzi o ubicie śmiecia na stronie operatora - tak jak w skrzynce pocztowej

    Chcesz, abym ja ubił? Nie łatwiej z tym iść do salonu operatora?

    > dodasz sobie nadawcę na czarną listę i jest spokój (jak nie zmienia adresu).
    > Póki co nie odkryłem takiego użytecznego narzędzia od operatora.

    Bo nie wszedłeś?

    "jedrek" 5530d331$0$38147$b1db1813$d...@n...astraweb.com

    > Brakuje mi możliwości wejścia na stronę operatora i dodania takiego śmiecia
    > do listy zablokowanych i żeby nie męczył mnie już dzwonieniem.

    Nawet nie podałeś, jaki to operator.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-04-20 15:35:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jedrek" 5534e7fb$0$28602$b1db1813$a...@n...astraweb.com

  • 9. Data: 2023-06-21 21:41:33
    Od: puFFpuFF <p...@p...no.net>

    18.04.15 10:24, wrote... ludzie to sa substancje mniej warte od odpadow
    przemyslowych:

> [...]
    >miliardero-tryliarderow z gory sterowane.
    >
    >ja nie mam z tym zadnych klopotow, pomimo ze zamieszkuje kraj trzeciego swiata.

    Trafiłeś w dziesiątkę! Ja też nie mam z tego
    rodzaju koruptami kłopotu bo ich sukcesywnie
    blokuje.

    --
    puFFpuFF

    https://tinyurl.com/krymi-ukry

    ?

  • 10. Data: 2023-06-23 16:24:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    puFFpuFF w news:u6vjpd$1vvnr$1@news.icm.edu.pl
> [...]
    > przemyslowych:
    > Trafiłeś w dziesiątkę! Ja też nie mam z tego
    > rodzaju koruptami kłopotu bo ich sukcesywnie

    https://play.google.com/store/apps/details?id=callfi
    lter.app&hl=pl&gl=US

    - dziala.