  • 1. Data: 2018-07-24 20:19:12
    Temat: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Czy dobrze interpretuję, że w poniższej sytuacji kierowca nagrywający
    zdarzenie odpowie za wymuszenie pierwszeństwa?

    https://youtu.be/RAtcS46Jo9Q?t=6m24s

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-07-24 20:28:48
    Temat: Re: Pierwszeństwo po raz N-ty
    Od: <6...@7...202848.invalid> (Tom N)

    Marek S w

    > Czy dobrze interpretuję, że w poniższej sytuacji kierowca nagrywający
    > zdarzenie odpowie za wymuszenie pierwszeństwa?

    > https://youtu.be/RAtcS46Jo9Q?t=6m24s

    Wyjaśnij proszę dlaczego tak interpretujesz?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2018-07-24 20:35:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Jul 2018 20:19:12 +0200, w <pj7qj1$6k3$1@node1.news.atman.pl>, Marek S

    > Czy dobrze interpretuję, że w poniższej sytuacji kierowca nagrywający
    > zdarzenie odpowie za wymuszenie pierwszeństwa?
    >
    > https://youtu.be/RAtcS46Jo9Q?t=6m24s

    Nie, bo miał zielone.
    Ci z prawej mieli czerwone.

    PS. Pl. Orląt Lwowskich we Wrocławiu.
    https://www.google.pl/maps/@51.1079238,17.0207007,3a
    ,75y,12.65h,81.82t/data=!3m7!1e1!3m5!1sU-3KFZXgbakDa
    7b5NxwITQ!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%
    3DU-3KFZXgbakDa7b5NxwITQ%26output%3Dthumbnail%26cb_c
    lient%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26
    h%3D100%26yaw%3D117.52207%26pitch%3D0%26thumbfov%3D1
    00!7i13312!8i6656

  • 4. Data: 2018-07-24 20:41:08
    Od: <2...@3...204108.invalid> (Tom N)

    r...@k...pl w

    > Tue, 24 Jul 2018 20:19:12 +0200, w <pj7qj1$6k3$1@node1.news.atman.pl>, Marek S

    > Nie, bo miał zielone.

    Poczytaj co oznacza zielone...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2018-07-24 22:31:51
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 24.07.2018 o 20:19, Marek S pisze:
    > Czy dobrze interpretuję, że w poniższej sytuacji kierowca nagrywający
    > zdarzenie odpowie za wymuszenie pierwszeństwa?
    >
    > https://youtu.be/RAtcS46Jo9Q?t=6m24s

    Wymuszenie pierwszeństwa? Zauważyłeś sygnalizator?

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2018-07-24 22:39:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 24 Jul 2018 20:41:08 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.18
    0724.invalid>,
    <2...@3...204108.invalid> (Tom N) napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    > Poczytaj co oznacza zielone...

    sygnał zielony - zezwolenie na wjazd za sygnalizator,

    Coś się zmieniło?

  • 7. Data: 2018-07-24 22:53:28
    Od: <2...@5...225328.invalid> (Tom N)

    Kaczin w

    > Wymuszenie pierwszeństwa?

    Tak, też tak uważam :P

    > Zauważyłeś sygnalizator?

    Jakie znaczenie ma sygnalizator przy wjeżdzie naskrzyżowanie -- poczytaj
    przepis...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2018-07-24 22:55:47
    Od: <7...@3...225547.invalid> (Tom N)

    r...@k...pl w

    > sygnał zielony - zezwolenie na wjazd za sygnalizator,
    > Coś się zmieniło?

    Widzisz tam, że ma pierwszeństwo przed nadjeżdżającym z prawej?

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2018-07-24 23:09:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.07.2018 o 22:53, (Tom N) pisze:
    > Kaczin w

    > Tak, też tak uważam :P

    > Jakie znaczenie ma sygnalizator przy wjeżdzie naskrzyżowanie -- poczytaj
    > przepis...

    albo my jesteśmy totalni ciemniacy, więc zrób nam przysługę i wyjaśnij,
    albo przyjmij do wiadmości że filmujący miał zielone, a ten co puknął
    czerwone. czy widzisz sygnalizator z czerwonym światłem?

    ToMasz

  • 10. Data: 2018-07-24 23:32:02
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

> [...]
    > Kaczin w

    > Tak, też tak uważam :P

    > Jakie znaczenie ma sygnalizator przy wjeżdzie naskrzyżowanie -- poczytaj

    A więc sygnalizatory nie mają znaczenia? Bardzo ciekawe.
    Napisz jeszcze jaki przepis mam poczytać.

    --
    Kaczin