  • 21. Data: 2012-07-18 18:39:12
    Temat: Re: Pierwszy motocykl - chopper - prośba o radę
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ju68uh$gau$1@node2.news.atman.pl...

    > czy: Honda Shadow ? Brzydka ze sterczaca chlodnica oleju ? Honda niestety
    > ma dobra jakosc ale brzydkie wzornictwo, ja bym nie bral. Takie bez polotu
    > te motocykle.

    Mnie się najbardziej podoba midnightstar, http://tnijurl.com/midnight/ a
    nawet to http://tnijurl.com/yamaha/
    potem shadowy (np.sabre). http://tnijurl.com/sabre/
    Suzuki (boulevard) miał znajomy i zadawał kłam japońskiej niezawodności
    (fakt, że to był motor powypadkowy, więc może ten egzemlarz tak miał).
    http://tnijurl.com/suza/ - ale urody im nie brakuje.
    Zresztą o gustach sie nie dyskutuje ;-)

    A jak jeździ się np hondą shadow w porównaniu z midnightstarem, które lepiej
    się prowadzi? Shadow jest w moim zasięgu cenowym, yamahy trochę droższe
    (choć rzeczywiście ładniejsze).

    --
    Yogi(n)

  • 22. Data: 2012-07-18 19:06:20
    Od: janku <j...@g...pl>

    Triumpha niech se oglądnie, Amerike albo Speedmastera
    ładne są (chociaż kwestia gustu, sie wie)

    cośtam na otomoto jest, kupione w PL

    --
    pozdr
    janku

  • 23. Data: 2012-07-18 21:00:26
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl>

    W dniu 2012-07-18 17:18, Monster pisze:

    > https://picasaweb.google.com/101271515157238275540/A
    lbumBezTytuU#5689781531303403922

    No fajne sztuki :)

    Zdrufko
    Szymon

  • 24. Data: 2012-07-18 21:04:15
    Od: Szymon Machel <s...@i...pl>

    W dniu 2012-07-18 17:23, Magic pisze:

    > Oho, następny Rossi.

    Ale jaja! Tak to zabrzmiało? :)
    Przecinakom mówimy nie!!!
    A w ogóle to przeżyłem już dobrze ponad pół wieku
    i naprawdę szlifierki nie mają dla mnie nic pociągającego
    w sobie:)

    Szymon

  • 25. Data: 2012-07-19 09:26:57
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Mój teść planuje zakup używanego Choppera. Będzie to jego pierwszy motocykl. Jego
    budżet oscyluje wokół kwoty 20000zł. Czy możecie mi polecić jakiś model? Teść ma 50
    lat, waga około 85kg. Poszukuje motocykla, którym będzie mógł wyjeżdżać na weekendowe
    wycieczki po okolicy.

    Z mniejszych XVS650, troszkę lepszy w prowadzeniu, ładniejszy i
    wygodniejszy Bulwar 800 albo
    znajoma sprzedaje ze względu na problemy z kolanem - czeka na operację:
    (
    http://allegro.pl/harley-davidson-883-sportster-i249
    1314686.html

    ____
    grzech
    tdm

  • 26. Data: 2012-07-19 10:29:30
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-19 09:26, grzech pisze:
> [...]
    > wygodniejszy Bulwar 800 albo
    > znajoma sprzedaje ze względu na problemy z kolanem - czeka na operację:

    O ! I to jest najlepsza opcja. Przynajmniej posiada sie oryginal a nie
    japonskiego klona. Na dodatek, gdy sie znudzi, mozna go tanio przerobic
    na 1200 cc albo sprzedac bez wiekszej straty.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2012-07-22 16:35:35
    Od: amos <g...@g...com>

    On 19 Lip, 10:29, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > O ! I to jest najlepsza opcja. Przynajmniej posiada sie oryginal a nie
    > japonskiego klona. Na dodatek, gdy sie znudzi, mozna go tanio przerobic
    > na 1200 cc albo sprzedac bez wiekszej straty.

    Tak z ciekawosci, zo oznacza "tanio"? Bo jak rozumiem trzeba wymienic
    cylidry, tloki i pare innych dupereli.

    --
    zdrowka
    amos

  • 28. Data: 2012-07-22 17:52:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-22 16:35, amos pisze:

    > Tak z ciekawosci, zo oznacza "tanio"? Bo jak rozumiem trzeba wymienic
    > cylidry, tloki i pare innych dupereli.

    tloki + cylindry + uszczelki to ok 500$ na ebay.com. Same tloki to
    wydatek ok 800-1000 pln u nas, za drugie tyle rozwierca sie i szlifuje
    stare cylindry i kupuje komplet uszczelek. Tak wiec spokojnie miescisz
    sie w 2000 pln. Sama wymiana to jedno dlugie popoludnie.