  • 11. Data: 2012-07-18 14:07:46
    Temat: Re: Pierwszy motocykl - chopper - prośba o radę
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5005c8f2$0$26710$65785112@news.neostrada.pl...

    > A słynne "walenie się" w zakrętach? Pytam poważnie, czy taki motur nie
    > jest trudniejszy do ogarnięcia na początek od jakiegoś turystyka czy
    > nakeda?

    Walenie w zakretach to tylko Marauder uprawial.
    Wielu pisze zle o prowadzeniu sie czoperow bo po prostu nie umie tym
    jezdzic :)
    Na plastiku kazdy polata, na czopku niestety nie.

    A co do modelu ?
    Yamaha na pierwszym miejscu - Virago /cala rodzina/ lub DragStar
    Na drugim - Suzuki Intruder 1400 :) malego Intruza bym nie bral -
    dolewanie wody do akumulatora poprzez zdejmowanie wydechow to jest chore
    troche :)
    potem: Kawasaki - LTD-454 EN-500 VN-800 , mnie specjalnie nie rajcuja
    ale cos wybrac mozna.
    czy: Honda Shadow ? Brzydka ze sterczaca chlodnica oleju ? Honda
    niestety ma dobra jakosc ale brzydkie wzornictwo, ja bym nie bral. Takie
    bez polotu te motocykle.

  • 12. Data: 2012-07-18 14:36:55
    Temat: Re: Pierwszy motocykl - chopper - pro?ba o rad?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 14:07, cpt. Nemo pisze:
    > Na drugim - Suzuki Intruder 1400 :) malego Intruza bym nie bral -
    > dolewanie wody do akumulatora poprzez zdejmowanie wydechow to jest chore
    > troche :)

    Po pierwsze kupuje sie aku bezobslugowe a po drugie oba Intrudery maja
    tak samo rozwiazane wyciaganie baterii - dwie srubki i sie ja opuszcza
    na ziemie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-07-18 15:02:00
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 18.07.2012 14:07, cpt. Nemo wrote:
    > Wielu pisze zle o prowadzeniu sie czoperow bo po prostu nie umie tym
    > jezdzic

    Może nawet nie to, że nie umie tylko po prostu nie mieli ludzie okazji
    polatać i powtarzają potem te legendy. Czopery fajnie jeżdżą i jeszcze
    lepiej skręcają czego cała masa dowodów jest choćby na YT.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 14. Data: 2012-07-18 15:05:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-18, duddits <p...@N...gomoto.tv> wrote:

    > Może nawet nie to, że nie umie tylko po prostu nie mieli ludzie okazji
    > polatać i powtarzają potem te legendy. Czopery fajnie jeżdżą i jeszcze
    > lepiej skręcają czego cała masa dowodów jest choćby na YT.

    A i po winklach mozna poloic:

    http://filmy.scigacz.pl/Wyprzedzanie_chopperem

    Sorry, ze z sikacza ale nie moglem znalezc juz tego nigdzie indziej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-07-18 15:42:46
    Od: zx_space <z...@g...com>

    On 17 Lip, 14:51, m...@g...com wrote:
    > Witam,
    >
    > Mój teść planuje zakup używanego Choppera. Będzie to jego pierwszy motocykl. Jego
    budżet oscyluje wokół kwoty 20000zł. Czy możecie mi polecić jakiś model? Teść ma 50
    lat, waga około 85kg. Poszukuje motocykla, którym będzie mógł wyjeżdżać na weekendowe
    wycieczki po okolicy.

    > Czy warto sprowadzić motocykl z UK lub z USA? Jeśli tak, to polecalibyście
    załatwienie sprawy samodzielnie, czy może znacie godnych polecenia importerów? Na co
    ewentualnie uważać, żeby nie dać się nabrać?

    > Pozdrawiam,
    > Marek Pawlak

    Nie zapominajmy o klasycznych markach z Europy. Osobiście mogę polecić
    Moto Guzzi mniejszą Nevadę lub większą Californię, po mimo mniej
    europejskich nazw modeli:)

  • 16. Data: 2012-07-18 15:55:27
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 18.07.2012 15:05, AZ wrote:
    > A i po winklach mozna poloic:
    >
    > http://filmy.scigacz.pl/Wyprzedzanie_chopperem
    >
    > Sorry, ze z sikacza ale nie moglem znalezc juz tego nigdzie indziej.

    Słabo szukałeś ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=tF5Cttoi7dY

    Sprawiedliwie trzeba oddać, że z tych smoczych zakrętasów jest takich
    filmów sporo więcej.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 17. Data: 2012-07-18 16:04:52
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-07-18 15:42, zx_space pisze:
> [...]

    Sam stałem niedawno przed takim wyborem. Po sprzedaniu firmy sporo czasu
    spędzam na działce. Jak się okazało, wielu podobnych do mnie "emerytów"
    ma motory i robią wspólne przejażdżki.
    Jako, że samemu to nie jazda, musiałem "wejść" do grupy. Przepustką
    okazał się motor.
    Musiał być inny od wielkich Hond i HD. Wybór padł na Triumpha Rocketa
    III Touring.
    Nikt takiego nie ma, a pojemnością bije wszystkie na głowę.
    Do tego oczywiście ramoneska, otwarty kask i tylko na spodnie skórzane
    nie dałem się naciągnąć. Okazało się, że lepszym rozwiązaniem są tzw.
    chapsy.

    Pisze to dlatego, że jak Twój teść chce spełnić marzenia z dzieciństwa,
    to musi wziąć pod uwagę czynniki, o których prawdziwy motocyklista
    prawdopodobnie nawet nie pomyśli. Wiem, że to może wydać się śmieszne i
    nie bardzo pasuje do tej grupy, ale w naszym wieku czasem liczą się
    właśnie takie "drobiazgi".
    Chyba warto wziąć je pod uwagę.

    Życzę powodzenia Tobie i Teściowi.
    WW

  • 18. Data: 2012-07-18 16:06:08
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 18.07.2012 15:42, zx_space wrote:
    > Nie zapominajmy o klasycznych markach z Europy. Osobiście mogę polecić
    > Moto Guzzi mniejszą Nevadę lub większą Californię, po mimo mniej
    > europejskich nazw modeli:)

    Bellagio widziałem i słyszałem na żywo, też fajne :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 19. Data: 2012-07-18 17:18:32
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-17 23:52, Szymon Machel pisze:

    > Hmm, próbowałeś? Nie jestem fanem tych moturów ale bez przesady.
    > Fakt, że jazda parkingowa nie jest tym co to lubi. Ale jak już ruszysz
    > to idzie. Gorzej z hamowaniem :) Resztki włosów podniosły mi kask
    > jak przed zakrętem (90 stopni) pierwszy raz nacisnąłem w VTX hamulec.
    > Nikt mi już nie powie, że xj900 ma spowalniacze :) To ŻYLETA:)

    Pierwsze moje czterotakty to czopki,dość ekstremalne:-)

    https://picasaweb.google.com/101271515157238275540/A
    lbumBezTytuU#5689781531303403922

    Jeździłem różnymi czopkami,jednak wolę klasyczne motocykle.No i nikt się
    nie pyta czy to już kryzys wieku średniego:-)To co podnosiłem z kosy to
    był jakiś VTX dodatkowo przystrojony czym się da,nie zdziwiłaby mnie
    spawarka w sakwie:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2012-07-18 17:23:45
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Szymon Machel napisał(a):

    > Dlaczego zmęczy? I czego się uczyć na cruiserze (nie chopper). Pierwszym
    > cruiserem, na którego wsiadłem był VTX 1800. Próbowałem też jakieś
    > Suzuki 800. To jest jakaś masakra. To nie nadaje się do jazdy.

    Oho, następny Rossi.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj