  • 1. Data: 2015-10-31 22:52:26
    Temat: Pierwszy smartfon ze skladanym wyswietlaczem!!!
    Od: atm <...@v...pl>

    Brawo Huawei!!! Nie dali szansy Samsungowi czy LG, nawet Apple zostal
    daleko z tylu choc trzeba przyznac, ze w zeszlym roku probowali:
    http://blaszak.komorkomania.pl/31931,huawei-nexus-6p
    -bend-test

  • 2. Data: 2015-11-01 06:27:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Brawo Huawei!!! Nie dali szansy Samsungowi czy LG, nawet Apple zostal
    > daleko z tylu choc trzeba przyznac, ze w zeszlym roku probowali:
> [...]

    Składa się też bateria i tylna ścianka w tym Nexusie 6P...
    Szkoda że tylko raz :-) Coś tak jak z myleniem się u sapera...

    A jest już bend test Ascend Mate 7 od Huawei? :-)
    Może tylko Google sobie zażyczył taki składany ficzer...

  • 3. Data: 2015-11-01 11:44:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-01 06:27, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > A jest już bend test Ascend Mate 7 od Huawei? :-)
    > Może tylko Google sobie zażyczył taki składany ficzer...

    Nie ma rzeczy idealnych, sa prekursorem na tym polu ;]

  • 4. Data: 2015-11-01 14:43:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Nie ma rzeczy idealnych, sa prekursorem na tym polu ;]

    A'propos nie ma rzeczy idelnaych, zrobiłem wreszcie
    upgrade iOSa w swoim starutkim iPhone4... :-)

  • 5. Data: 2015-11-01 14:46:14
    Od: atm <...@v...pl>

    > A'propos nie ma rzeczy idelnaych, zrobiłem wreszcie
    > upgrade iOSa w swoim starutkim iPhone4... :-)

    9.1? Jak pierwsze wrazenia?

  • 6. Data: 2015-11-01 15:04:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > 9.1? Jak pierwsze wrazenia?

    No co ty... mój iPhone4 jest niestety niewspierany już.
    Najstarszy sprzęt ciągle dziś w spierany to iPhone4S.
    Najnowszy iOS do mojego grata to iOS 7.1.2

  • 7. Data: 2015-11-02 17:59:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n1447s$v7r$...@d...me

    > Składa się też bateria i tylna ścianka w tym Nexusie 6P...
    > Szkoda że tylko raz :-) Coś tak jak z myleniem się u sapera...

    Można wielokrotnie -- kolejne zgięcia nie są groźne. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-11-02 19:46:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:n184u5$sss$1@node2.news.atman.pl...

    > "Pszemol" n1447s$v7r$...@d...me

    > Można wielokrotnie -- kolejne zgięcia nie są groźne. ;)

    W tym sensie - oczywiście masz rację.

  • 9. Data: 2015-11-03 00:46:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" n18auj$chk$...@d...me

    > W tym sensie - oczywiście masz rację.

    Samsung ma telefon z wielokrotnie składanym ekranem -- na razie
    testujE, ale ponoć telefon można składać bez niszczenia ekranu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-11-03 00:52:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-10-31 22:52, atm wrote:
    > Brawo Huawei!!! Nie dali szansy Samsungowi czy LG, nawet Apple zostal
    > daleko z tylu choc trzeba przyznac, ze w zeszlym roku probowali:
> [...]

    Niestety, nic z tego; trzeba jednak poczekac na Samsunga:
    https://www.youtube.com/watch?v=xTx6ypwwgio