  • 151. Data: 2010-06-07 17:40:09
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Rędziak wrote:

    >> tam mam wulkanizatora swojego :)
    >
    > Na własność? :>

    Śmieje się z martwych dzików, strzela do psów gryzących opony, więzi
    wulkanizatora... ;)

  • 152. Data: 2010-06-07 17:41:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Problem mam taki, ze nieraz jakis obsliniony pies podbiega do nas na
    > spacerze, albo pakuje sie pod kola roweru. Problem jest taki, ze ojciec
    > musial remontowac zawieszenie po wizycie w polu starajac sie ominac
    > milego, wesolego wiejskiego pieska, ktorego wlasciciel tez najwyrazniej
    > nie przejmowal sie, ze piesek siatke przegryza.
    >
    > Nigdy jeszcze natomiast zaden biegajacy po okolicy kot nie wycieral
    > brudnej mordy w ubrania dziecka, po czym grzecznie upomniany wlasciciel
    > mial jeszcze pretensje bo 'przeciez nic zlego nie robi'.

    Straszne historie opowiadasz, prawie w nie uwierzyłem, gdyby nie to, że
    kiedyś też byłem dzieckiem.

  • 153. Data: 2010-06-07 17:59:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A jak mieszka w mieście to co innego. Na wsi jest normalne, że psy
    > szczekają, krowy muczą, a koguty pieją. W mieście nie.

    Podział na wieś/miasto jest tak umowny że bym nimi tak nie szafował.
    Czasem różnice między dzielnicami są większe niż między niejedną wsią a
    miastem.
    Niegdyś mieszkałem teoretycznie na wsi, a to że miała 12 tys luda i składała
    się z samych bloków to już szczegół.
    Z kolei obecnie mieszkam w pół milionowym mieście, ale od wsi to się różni
    głównie nazwą i obecnością MPK.
    No i może trochę mniejszą liczbą rolników ze zwierzyną, co nie znaczy że ich
    brakiem.

    > W mieście jak najbardziej. Jeśli ktoś decyduje się na zwierze w
    > mieszkaniu,

    Miasto to nie tylko mieszkania.
    Również domy, często całkiem nieróżniące się od tych na wsi - zwłaszcza
    jeśli mowa o obrzeżach miasta.

  • 154. Data: 2010-06-07 18:32:24
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    wiadomości news:huj505$9og$1@news.onet.pl...

    > Miasto to nie tylko mieszkania.
    > Również domy, często całkiem nieróżniące się od tych na wsi - zwłaszcza
    > jeśli mowa o obrzeżach miasta.

    Hmm i nie wiem czy chodzi Ci o obrzeża miasta jako slumsy czy jako o bogate
    dzielnice domków jednorodzinnych?
    Są wsie i wsie jedne to brud smród i ubóstwo inne to wykupywane przez wysoko
    postawionych ludzi działki i budowane "pałace", jeszcze inne to wsie
    należące w większości do jednego dużego producenta rolnego z domkami w
    których dożywają śmierci dawni właściciele ziemi.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 155. Data: 2010-06-07 18:43:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:huj505$9og$1@news.onet.pl...

    > Hmm i nie wiem czy chodzi Ci o obrzeża miasta jako slumsy czy jako o
    > bogate dzielnice domków jednorodzinnych?

    Dzielnice domków, choć niekoniecznie bogate.
    W moim przypadku dzielnica to jest mieszanka, część domków jest starych,
    jeszcze sprzed wojny, a część nowych.
    Obyczaje więc często różnią się tak jak domy.

  • 156. Data: 2010-06-07 19:37:27
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    krzysiek82 wrote:
    > witajcie
    > żona wróciła wczoraj do domu, upaprana zmianą opony zapytałem się co
    > się stało, a ona na to pies ogryzł jej oponę.

    Mam niedużego "wielorasowca". Kiedyś gdy wyjeżdżałem bez niego warczał i
    próbował gryźć oponę. Traktowałem to jako nieszkodliwe dziwactwo będąc
    przekonanym że nic oponie nie jest w stanie zrobić, do czasu gdy któregoś
    dnia po takiej akcji usłyszałem syk uchodzącego powietrza. Okazało się że
    udało mu się kłem przebić boczną ściankę opony. Od tego czasu pilnuję żeby
    się za bardzo nie zbliżał do kół.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 157. Data: 2010-06-07 19:41:14
    Od: Janusz Pabłocki <j...@g...pl>

    W dniu 2010-06-07 14:44, Bartek pisze:
    > dobrze że lambdy nie odgryzł.

    Zyga, ktoś do ciebie ;-)

    --
    Janusz

  • 158. Data: 2010-06-07 19:41:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-07 13:48, kamil pisze:
    (...)
    > Ten zawsze ucieka pozebrac o kielbase.

    Tego nie wiesz, a kiełbasy i tak mu ni wolno było.

    > Innemu ucieknie i odgryzie twarz dziecku.

    Jasne - Ty potencjalnie jesteś gwałcicielem...

    > Nie, ale mandat wlascicielowi, ktory nie potrafi czworonoga upilnowac bo
    > "zawsze mu ucieka" bylby na miejscu.

    No co po takim mandacie, skoro mógł odgryźć twarz dziecku?

  • 159. Data: 2010-06-07 21:01:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 09:55:39 +0200, osobnik zwany krzysiek82
    wystukał:

    > witajcie
    > żona wróciła wczoraj do domu, upaprana zmianą opony zapytałem się co się
    > stało, a ona na to pies ogryzł jej oponę. Faktycznie widać taki szerszy
    > ślad i raczej to nie był gwóźdź. Spotkaliście się z takim przypadkiem?
    > Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo przecież to chyba
    > mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie nie wiem czy
    > słusznie, bo może to nie jego wina :D

    a zdjęcia opony? I czyjego psa uśpiła Twoja żona? bo jak obcego to chyba
    jako wet wie, że popełniła przestepstwo?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 160. Data: 2010-06-07 21:03:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jun 2010 19:37:27 +0200, osobnik zwany mkonst
    wystukał:

    a łyżka na to: "Niemożliwe" :)