  • 1. Data: 2015-04-02 11:57:06
    Temat: Pilne !!!!!!
    Od: moto serce <felek20011@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam :)

    Mam kilka pytań na temat motocykla ROMET STREET NAKED
    Ponieważ w sieci jest mało informacji na jego temat postanowiłem zapytać
    tutaj

    Pytania:
    1. Czy to chińczyk ?
    2. Czy dużo pali ?
    3.Czy człowiek o gabarytach 180 cm i 55 kg nie będzie wyglądał na nim
    dziwnie ?
    4.Jak z ośiągami ?
    Z góry dziękuje za odpowieć :)

  • 2. Data: 2015-04-02 14:21:32
    Temat: Re: Pilne !!!!!!
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-02 o 11:57, moto serce pisze:
> [...]
    > Pytania:
    > 1. Czy to chińczyk ? 2. Czy dużo pali ?
    > 3.Czy człowiek o gabarytach 180 cm i 55 kg nie będzie wyglądał na nim

    Jak takie pilne, to odpowiadam:
    Ad. 1 Tak, to chińczyk
    Ad. 2 Nie wiem ile pali w praktyce
    Ad. 3 trzeba usiąść i się przymierzyć (człowiek o gabarytach 180 cm/ 55
    kg wygląda IMO śmiesznie nie tylko na motorowerze)
    Ad. 4 proszę o uściślenie pojęcia "ośiągi"
    Jacek

  • 3. Data: 2015-04-02 16:23:15
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wygląda IMO śmiesznie nie tylko na motorowerze)
    > Ad. 4 proszę o uściślenie pojęcia "ośiągi"
    Jeszcze poproszę o wytłumaczenie "odpowieć" jakaś odmiana słowa ocipieć?

    Ducati 900SS
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem
    Ironhead sidecar racer

  • 4. Data: 2015-04-03 11:00:53
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    moto serce <felek20011@_nospam_interia.pl> wrote:

    > 1. Czy to chińczyk ?

    Tak.

    > 2. Czy dużo pali ?

    Nie.

    > 3.Czy człowiek o gabarytach 180 cm i 55 kg nie będzie wyglądał na nim
    > dziwnie ?

    Tak.

    > 4.Jak z ośiągami ?

    Nie.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/