  • 1. Data: 2015-04-02 04:31:15
    Temat: gdzie montowac lepszą oponę?
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Znana jest reguła, ze jeśli w samochodzie nie można wymienić naraz
    wszystkich opon, to te lepsze należy montować z tyłu. A jak to jest w
    motocyklach?

  • 2. Data: 2015-04-02 08:34:16
    Temat: Re: gdzie montowac lepszą oponę?
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Dziwna reguła,zwłaszcza że z przodu w samochodzie zużywam dużo więcej
    opon,wg mnie jest odwrotnie.Co jest bardziej niebezpieczne w
    motocyklu,uślizg tyłu czy przodu?

    Tomek
    Ducati 900SS
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 3. Data: 2015-04-02 10:43:40
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 08:34, Monster pisze:
    > Dziwna reguła,zwłaszcza że z przodu w samochodzie zużywam dużo więcej
    > opon,wg mnie jest odwrotnie.Co jest bardziej niebezpieczne w
    > motocyklu,uślizg tyłu czy przodu?

    Żeby te rozważania w ogóle miały sens, to obie w motocyklu musiałyby
    mieć ten sam rozmiar, a takiego modelu to nie widziałem chyba nigdy.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2015-04-02 10:57:22
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał

    > Żeby te rozważania w ogóle miały sens, to obie w motocyklu musiałyby mieć
    > ten sam rozmiar, a takiego modelu to nie widziałem chyba nigdy.

    Nie żartuj. A wszelkie retroklasyki?

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2015-04-02 11:11:28
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żeby te rozważania w ogóle miały sens, to obie w motocyklu musiałyby mieć
    > ten sam rozmiar, a takiego modelu to nie widziałem chyba nigdy.

    Patrz mnie na stopkę,znajdą się ze dwa:-)

    Ducati 900SS
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem
    Ironhead sicecar racer

  • 6. Data: 2015-04-02 15:23:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-02 o 10:43, Magic pisze:

    > Żeby te rozważania w ogóle miały sens, to obie w motocyklu musiałyby
    > mieć ten sam rozmiar, a takiego modelu to nie widziałem chyba nigdy.

    Ocipiales ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 7. Data: 2015-04-05 23:48:36
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 08:34, Monster pisze:
    > Dziwna reguła,zwłaszcza że z przodu w samochodzie zużywam dużo więcej
    > opon,wg mnie jest odwrotnie.

    Nie mieszaj 2 różnych spraw, zuzyciea i bezpieczeństwa. Oczywiście,
    opony napędzane zużywają się szybciej, ale nie znaczy to wcale, ze tam
    trzeba zawsze dawać lepsze opony jeśli rozważać kwestię pod kątem
    bezpieczeństwa.

  • 8. Data: 2015-04-07 23:00:30
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-02 o 15:23, Kuczu pisze:

    > Ocipiales ?

    Odpowiem zbiorowo - nie.
    To ja poproszę o przykład motocykla młodszego niż 30 lat który ma
    identyczny rozmiar opony przedniej i tylnej. Bo że modele z IIWŚ miały
    to wiem, ale za dużo to ich nie jeździ.

  • 9. Data: 2015-04-08 08:22:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-07 o 23:00, Magic pisze:

    > Odpowiem zbiorowo - nie.
    > To ja poproszę o przykład motocykla młodszego niż 30 lat który ma
    > identyczny rozmiar opony przedniej i tylnej. Bo że modele z IIWŚ miały
    > to wiem, ale za dużo to ich nie jeździ.

    FLSTC

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 10. Data: 2015-04-08 15:20:19
    Od: Zbyl <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 23:00:29 UTC+2 użytkownik Magic napisał:

> [...]
    > To ja poproszę o przykład motocykla młodszego niż 30 lat który ma
    > identyczny rozmiar opony przedniej i tylnej. Bo że modele z IIWŚ miały

    Bo każdy tylko myśli o rozmiarze R a o szerokości zapomnieli :)