  • 1. Data: 2009-02-14 11:04:02
    Temat: Tak-tak, Heyah a może coś innego?
    Od: "Narazka" <n...@g...pl>

    Mam taki badziewny telefonik z simlockiem Ery. Chciałbym go wykorzystać jako
    taką tania rezerwę na wypadek. Jaki starter będzie najkorzystniejszy cenowo?
    Taki żeby np. za 10 zł dało się zamienić kilka zdań z rozmówcą.

    Narazka

  • 2. Data: 2009-02-14 11:14:40
    Temat: Re: Tak-tak, Heyah a może coś innego?
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Narazka pisze:
    > Mam taki badziewny telefonik z simlockiem Ery. Chciałbym go wykorzystać jako
    > taką tania rezerwę na wypadek. Jaki starter będzie najkorzystniejszy cenowo?

    W sensie ceny za starter jako taki (najtańszy), czy ceny za minutę rozmowy?
    Jeśli to drugie, to polecam Mobilking. Powinien działać na simlocku Ery.

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 3. Data: 2009-02-14 11:36:12
    Od: "Narazka" <n...@g...pl>

    Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl> napisał(a):

    > Jeśli to drugie, to polecam Mobilking. Powinien działać na simlocku Ery.

    Już mi się podoba:) Tyle tylko, że na stronie pisze cyt.:
    "Włącz telefon. Jeśli jest zablokowany skontaktuj się ze sprzedawcą telefonu,
    który pomoże go odblokować."
    Czyli chyba jednak chodzi o simlocka.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-02-14 12:59:05
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Narazka pisze:

    > Już mi się podoba:) Tyle tylko, że na stronie pisze cyt.:
    > "Włącz telefon. Jeśli jest zablokowany skontaktuj się ze sprzedawcą telefonu,
> [...]
    Pewnie tak :) ale jak zwykle jest jakieś ale ;) w tym przypadku
    Mobilking to wirtualny operator korzystające z infrastruktury PTC (w
    uproszczeniu Ery)

  • 5. Data: 2009-02-14 13:41:46
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 13:59:05 +0100, osiek <o...@g...pl> napisał:

    >Pewnie tak :) ale jak zwykle jest jakieś ale ;) w tym przypadku
    >Mobilking to wirtualny operator korzystające z infrastruktury PTC (w
    >uproszczeniu Ery)

    Czyli dowiem się czy działa, jak kupię i wyjmę z opakowania? :]
    No więc chyba lepiej Heyah? Różnica bodajże 5 gr/min.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 6. Data: 2009-02-14 15:08:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli dowiem się czy działa, jak kupię i wyjmę z opakowania? :]
    > No więc chyba lepiej Heyah? Różnica bodajże 5 gr/min.

    Heyah tez Ci moze czasem nie zadzialac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-02-14 19:53:40
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    Narazka pisze:

    > Już mi się podoba:) Tyle tylko, że na stronie pisze cyt.:
    > "Włącz telefon. Jeśli jest zablokowany skontaktuj się ze sprzedawcą telefonu,
    > który pomoże go odblokować."
    > Czyli chyba jednak chodzi o simlocka.

    Owszem, chodzi o simlocka. Ale skąd przypuszczenie, że akurat Ery?

    Sam nie sprawdzałem, ale inni przetestowali i działa.

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=mobilking+simloc
    k+era&lr=&btnG=Szukaj+w+Google

    A MK to nie tylko niższa cena za minutę (co ważne: także do Play, Heyah
    nie), ale i o wiele tańsze utrzymanie
    konta na wychodzące (10 zł/3 mies).

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 8. Data: 2009-02-14 21:42:35
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 14 Lut, 20:53, Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl> wrote:

> [...]
    k+era&lr=&btnG=Sz...

    > A MK to nie tylko niższa cena za minutę (co ważne: także do Play, Heyah

    Ostatnio się zdziwiłem jak analizowałem ostatni billing (abo w Erze)
    i okazało się że połączenia z Ery do Mobilkinga są traktowane jak
    wewnątrz sieci :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 9. Data: 2009-02-14 21:52:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    >Ostatnio się zdziwiłem jak analizowałem ostatni billing (abo w Erze)
    i okazało się że połączenia z Ery do Mobilkinga są traktowane jak

    A w opisie kierunku bylo "Era"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-15 11:57:13
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 14 Lut, 22:52, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    z6g2000pre.googlegroups.com...

    > i okazało się że połączenia z Ery do Mobilkinga są traktowane jak

    W opisie jest Mobilking i połączenia z tym numerem mam bezpłatne w
    ramach pakietu darmowych minut do Ery i na stacjonarne :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus