  • 1. Data: 2011-08-26 14:55:17
    Temat: Play - totalna masakra
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Odkąd przeszedłem z 4 numerami do play, to ciągłe problemy.

    własnie wystalili mi przy taryfie all inclusive max
    rachunek na ponad 500zł
    naliczyli wszystkie połaczenia wewnatrz sieci play.

    to normalna ich praktyka?
    kompletna dezinformacja, konsultant chcial mi wcisnac ze bylem za granicą
    a to ciekawe, codziennie przez caly miesiąc za granicą co ja bym tam robił.

  • 2. Data: 2011-08-26 15:30:38
    Temat: Re: Play - totalna masakra
    Od: janiii <j...@o...lp>

    On 11-08-26 16:55, Amir wrote:

    > własnie wystalili mi przy taryfie all inclusive max

    A w jakiej taryfie masz abonamenty?

    --
    janiii
    Odpisując zamień *lp* na *pl* w adresie.

  • 3. Data: 2011-08-27 07:30:00
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    I jak oceniasz przejscie do Play??? Warto było??? Obecny operator był aż tak
    drogi.

    Chciałeś być w Playu to płać i płacz!!

    A odpowiadając na Twoje pytanie konsultant powiedział, że byłeś w roamingu
    krajowym, oznacza że połączenia wykonywałeś z sieci Polkomtela - Plusa, a w
    sieci Plusa stan darmowy "darmowe rozmowy" nie działają.

    Darmowe rozmowy działają tylko w sieci Play. :P

  • 4. Data: 2011-08-27 08:04:22
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Baluu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > w sieci Plusa stan darmowy "darmowe rozmowy" nie działają.

    > Darmowe rozmowy działają tylko w sieci Play. :P

    Nie kłam, bo ci nos urośnie

    -- Sławek

  • 5. Data: 2011-08-27 10:41:15
    Od: janiii <j...@o...lp>

    On 11-08-27 09:30, Baluu wrote:

    > A odpowiadając na Twoje pytanie konsultant powiedział, że byłeś w
    > roamingu krajowym, oznacza że połączenia wykonywałeś z sieci Polkomtela
    > - Plusa, a w sieci Plusa stan darmowy "darmowe rozmowy" nie działają.
    Ale wiesz o czym piszesz, co nie?

  • 6. Data: 2011-08-27 11:24:59
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-27 09:30, Baluu pisze:

    > Darmowe rozmowy działają tylko w sieci Play. :P

    Zanim cos stwierdzisz pomysl i sie doinformuj bo czytajac takie bzdety
    mozna dostac zgagi.

  • 7. Data: 2011-08-27 18:26:30
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Poczytajcie regulamin Play.

    W ramach usługi "Nieograniczone połączenia w Play" przyznawany jest pakiet
    minut w
    wysokości 44 640 minut, które mogą być wykorzystane na krajowe połączenia
    głosowe i wideo
    ("połączenia") realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4 na dowolnie wybrane
    Numery
    MSISDN w Sieci Telekomunikacyjnej P4.

    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_
    Stan_Darmowy_20-05-11r.pdf

  • 8. Data: 2011-08-27 18:30:11
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Darmowe minuty do wszystkich sieci w Play działają też w roamingu krajowym.

    Ale.

    Nieograniczone rozmowy w Play działają tylko w sieci P4.

  • 9. Data: 2011-08-27 18:54:11
    Od: janiii <j...@o...lp>

    On 11-08-27 20:30, Baluu wrote:

    > Nieograniczone rozmowy w Play działają tylko w sieci P4.
    Tak jakby nazwa sama za siebie mówi.

  • 10. Data: 2011-08-27 19:04:29
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-27 20:26, Baluu pisze:
> [...]
    > połączenia głosowe i wideo
    > ("połączenia") realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4 na dowolnie

    Regulamin jest wystarczajaco niejasny.
    W tej chwili play w taryfach allinclisive i longplay nie dzieli polaczen
    na nadajniki play/plus.
    To samo z internetem.
    W salonach mowia to samo, moj rachunek to potwierdza.
    A sie P4 to zarowno nadajniki play jak i plusa.