  • 1. Data: 2011-08-26 22:07:57
    Temat: proszę o pomoc w zablokowaniu smsów przychodzących w plusgsm
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Witam,
    Chodzi o to, że chcę mieć spokój z przychodzącymi smsami -
    jakimikolwiek.
    Wydumałem, że jedynym bezpłatnym sposobem będzie jeśli na mojej karcie
    sim będzie zero bajtów wolnych.
    Jak to zrobić przy pomocy komputera?

    Próbowałem zapełnić pamięć telefonu, która się pokazuje po połączeniu z
    kompem w trybie USB Mass Storage. Ale okazuje się, że to w tym
    trybie wiedzę chyba tylko moją kartę microSD a nie kartę SIM.

    polecenie:
    dd if=/dev/zero of=/media/kartaSD_telefonu bs=1M count=2000

    załatwiło sprawę mojej karty microSD, ale smsy wciąż przychodzą a
    pojemność karty SIM jest jak dla mnie bardzo duża i nie będę czekał aż
    się zapełni....

    Czy jest jakaś metoda, by zablokować bez opłat dla operatora
    przychodzące smsy?

    Dzięki

    Agryppa

  • 2. Data: 2011-08-27 00:55:29
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Próbowałem zapełnić pamięć telefonu, która się pokazuje po połączeniu z
    > kompem w trybie USB Mass Storage. Ale okazuje się, że to w tym
    > trybie wiedzę chyba tylko moją kartę microSD a nie kartę SIM.

    Dla pewnosci warto jeszcze wyciagnac karte microSD i trzymac ja przynajmniej
    metr od telefonu...

    Mysle, ze gdybys podal model telefonu to ulatwiloby nam zadanie.

  • 3. Data: 2011-08-27 02:49:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 00:07:57 +0200, Agryppa napisał(a):
    > Chodzi o to, że chcę mieć spokój z przychodzącymi smsami - jakimikolwiek.

    Hm .. nie czytac ?

> [...]
    > kompem w trybie USB Mass Storage. Ale okazuje się, że to w tym
    > trybie wiedzę chyba tylko moją kartę microSD a nie kartę SIM.

    No i slusznie, bo karta SIM to nie karta pamieci w pecetowym sensie.

    > polecenie:
    > dd if=/dev/zero of=/media/kartaSD_telefonu bs=1M count=2000
    > załatwiło sprawę mojej karty microSD,

    Ty ja chyba rozformatowales. Nie prosciej bylo wyjac ?

    > ale smsy wciąż przychodzą a
    > pojemność karty SIM jest jak dla mnie bardzo duża i nie będę czekał aż
    > się zapełni....

    IMO to pojemnosc karty SIM jest chodzi o SMS jest mala - cos rzedu 30
    sztuk.
    I masz ciekawe doswiadczenie do wykonania - czy jesli sie zapelni cala
    karte - do czego moze byc potrzebny stary telefon, to czy nastepne sms beda
    odebrane nawet na nowszych telefonach, czy juz nie ?
    Byc moze choc jeden pusty jest potrzebny,

    > Czy jest jakaś metoda, by zablokować bez opłat dla operatora
    > przychodzące smsy?

    sam chyba mozliwe programy na telefony niektore, co beda kasowac sms :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-08-27 08:10:47
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl

    najprostrzym rozwiązaniem będzie wyłączenie dzwięku dla sms przychodzących.
    --
    Robert CyberM

  • 5. Data: 2011-08-27 09:33:34
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    On Sat, 27 Aug 2011 10:10:47 +0200
    cyberm_no_@_spam_tlen.pl wrote:

    > najprostrzym rozwiązaniem będzie wyłączenie dzwięku dla sms
    > przychodzących.

    Tak, z tym, że mi chodzi o to, że przy zapełnionej karcie SIM na
    moim telefonie osobowa wysyłajaca otrzymuje informacje "sms could not
    be sent". I o to najbardziej mi chodzi. Chcę, aby wysyłający wiedział,
    że technicznie nie było możliwości dostarczenia tej wiadomości.

    A może jest jakis łatwy sposób zapełnienia karty SIM "z palca"?

    Agryppa

  • 6. Data: 2011-08-27 17:21:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 11:33:34 +0200, Agryppa napisał(a):
> [...]
    > że technicznie nie było możliwości dostarczenia tej wiadomości.
    > A może jest jakis łatwy sposób zapełnienia karty SIM "z palca"?

    Prosciej moze byc skorzystac z jakiegos serwisu wysylajacego.

    konkursy, logowanie do operatora, banki :-)

    tylko telefon trzeba bardzo stary, bo nowe od razu przenosza do wlasnej
    pamieci.
    Na SE K550 jest taka funkcja "zapisz wiadomosc", ktora chyba wpisuje z
    powrotem z powrotem na karte.

    J.

  • 7. Data: 2011-08-27 18:32:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >jakimikolwiek.
    >Wydumałem, że jedynym bezpłatnym sposobem będzie jeśli na mojej karcie

    Jaka to siec?
    Jaki komunikat sie wyswietlil, gdy - co oczywiste, po przejrzeniu archiwum
    grupy - wprowadziles kod blokowania SMSow przychodzacych: *35*0000*16#
    <"zielona sluchawka">?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-08-29 06:40:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > jakimikolwiek.
    > Wydumałem, że jedynym bezpłatnym sposobem będzie jeśli na mojej karcie

    napisać maila do bok

    erator/

  • 9. Data: 2011-08-29 13:59:05
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>