    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: PlayFresh - 5groszy na stacjonarne - opłaca im sie?
    Date: Sun, 08 Mar 2009 16:32:01 +0100

    witam

    Wiem ze pytanie w temacie jest troche naiwne, ale po kolei.

    Z informacji podawanych również tutaj na grupie wynika ze Play mocno
    obniża ceny. 29groszy za minute to jest tanio. Tanio i tyle, bo wewnątrz
    sieci zazwyczaj rozmawiamy troche taniej, ja akurat po 20 groszy. JEdnak
    w ofercie (wstępnej) jest zapis o pakietach, w których za 5zł
    otrzymujemy 100 minut - play/stacjonarne. czyli minuta kosztuje 5
    groszy! Nie za tanio? na pozór głupie pytanie, ale to chyba taniej niz
    telefonia stacjonarna! biorąc pod uwage abonament w tpsa, to chyba
    bedzie duzo taniej niz stacjonarna....
    Teraz rozszerze pytanie w temacie. Skoro mają zamiar oferowac usługi w
    takich cenach to chyba im sie opłaca. Jednak ciekawi mnie, czy reszta
    utrzymuje stawki 4-krotnie wyższe bo chce zarobić, czy niedawno COŚ sie
    zmieniło i dzieki temu czemuś mozna tak obniżyć stawki połączeń.....
    co wiecej to wszystko (duza częsc) leci po nadajnikach Plusa !!!

    ToMasz