  • 1. Data: 2013-04-18 23:00:41
    Temat: Plener foto nad Biebrzą 1-5 maja - zapraszam
    Od: "Marek Kosinski" <a...@o...pl>

    http://www.eko-tourist.krakow.pl/plener_fotograficzn
    y_biebrza_narew.php

    Pozdrawiam

    Marek Kosiński
    warsztaty fotografii przyrodniczej www.fotografiaprzyrody.pl

  • 2. Data: 2013-04-20 19:37:42
    Temat: Re: Plener foto nad Biebrzą 1-5 maja - zapraszam
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek Kosinski" <a...@o...pl> wrote:

    > http://www.eko-tourist.krakow.pl/plener_fotograficzn
    y_biebrza_narew.php

    Życzę wielu sukcesów i dobrego światła. Ale uważajcie:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/2029020,11487
    1,13777073.html
    , bo i tak przy okazji robienia zdjęć ginie zbyt dużo fotografów.

    BTW: Kiedyś myślałem, żeby zorganizować fotoplener przyrodniczy z
    porodu krowy szkockiej (takiej kudłatej), ale po dyskusji z posiadaczem
    takowych, który popiera tylko kalendarzyk i inne metody naturalne,
    wyszło, że nie da się zawczasu dokładnie przewidzieć terminu i pory
    (dzień/noc) takiego wydarzenia.

    Myślę, że dla fotografów mógłby to być smakowity "kąsek", mimo że
    dla tzw. normalsów - niespecjalnie... ;)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2013-04-21 13:34:37
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 19:37:42 +0200, Mariusz [mr.] napisał(a):

    [...]
> [...]
    > takowych, który popiera tylko kalendarzyk i inne metody naturalne,
    > wyszło, że nie da się zawczasu dokładnie przewidzieć terminu i pory

    Oj, chłopie ;). Tu żadna dyskusja o kalendarzyku nic nie zmieni.
    To już nasza biologia określa co i kiedy, i tego określić się z
    dokładnością do godziny nie da.

    Równie dobrze mógłbyś umawiać termin na "urokliwe" wschody/zachody
    słońca, koniecznie z chmurkami na określonej wysokości i pożądanym
    położeniu, z niską wilgotnością powietrza, etc, etc ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 4. Data: 2013-04-21 17:08:30
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Sylwester Zarębski" <z...@i...net.pl> wrote:

    > Oj, chłopie ;). Tu żadna dyskusja o kalendarzyku nic nie zmieni. To
    > już nasza biologia określa co i kiedy, i tego określić się z
    > dokładnością do godziny nie da.

    Dlatego jest jeszcze jedna metoda - wysiadywanie totalne. :)

    Ale właśnie do tego nie mam dość motywacji. Nb. mam np. niezłe
    zdjęcia z wysiadywania jaj, pisklaków, ćwiczenia skrzydeł przed
    pierwszym lotem, ale do samego wyklucia nigdy nie miałem cierpliwości -
    trzebaby siedzieć dzień i noc. To już wolę układ: płacę, i wymagam. :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 5. Data: 2013-04-21 18:38:02
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2013-04-21 13:34, Sylwester Zarębski pisze:
> [...]
    > słońca, koniecznie z chmurkami na określonej wysokości i pożądanym
    > położeniu, z niską wilgotnością powietrza, etc, etc ;).

    Dlatego najlepiej zamieszkać w miejscu tego urokliwego
    wschodu lub zachodu :)

    JD