  • 1. Data: 2010-01-24 05:56:43
    Temat: Płyn zimowy do spryskiwaczy powyżej -20?
    Od: "TomX" <t...@o...pl>

    Jaki płyn do spryskiwaczy powyżej -20? Dzisiaj mi zamarzł przy - 22. Psikam
    a tu nic, pare kropel tylko poleciało. Chyba mi nic nie spaliło żadnej
    pompki?

  • 2. Data: 2010-01-24 08:24:21
    Temat: Re: Płyn zimowy do spryskiwaczy powyżej -20?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    TomX pisze:
    > Jaki płyn do spryskiwaczy powyżej -20? Dzisiaj mi zamarzł przy - 22.
    > Psikam a tu nic, pare kropel tylko poleciało. Chyba mi nic nie spaliło
    > żadnej pompki?

    Chyba ponizej -20 :>
    Nalej denaturatu.

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-01-24 16:40:38
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 24 Sty, 08:24, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Chyba ponizej -20 :>
    > Nalej denaturatu.
    >
    > --
    > Karolek

    Ja dolewam koncentratu "do -60" dzisiaj ponad 2h jazdy i nie zamarzalo
    ani w dyszach a an szybie tylko chwilowo zostawaly platki mrozu ale
    szybko znikaly

  • 4. Data: 2010-01-25 13:00:01
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Marcin K. pisze:

    > Ja dolewam koncentratu "do -60" dzisiaj ponad 2h jazdy i nie zamarzalo
    > ani w dyszach a an szybie tylko chwilowo zostawaly platki mrozu ale
    > szybko znikaly

    To wersja luks (exclusive) dla bogatszych :) dla mniej zamożnych dykta
    daje radę :)

  • 5. Data: 2010-01-25 13:12:02
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To wersja luks (exclusive) dla bogatszych :) dla mniej zamożnych dykta
    > daje radę :)

    Jeździsz z dyktą na szybie ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-01-25 21:05:42
    Od: szymo <s...@w...pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeździsz z dyktą na szybie ;-) ?

    Oj ta dzsiejsza młodzież... dykta inaczej denal inaczej denaturat :)

  • 7. Data: 2010-01-25 23:15:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Oj ta dzsiejsza młodzież... dykta inaczej denal inaczej denaturat :)

    Dziadku, nie dykta, ino dynks, albo jagodzianka na kościach ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-01-26 09:00:36
    Od: szymo <s...@w...pl>

    J_K_K pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziadku, nie dykta, ino dynks, albo jagodzianka na kościach ;-)

    łunas żłopali dykte no jagodziankę tyż czasem :)

  • 9. Data: 2010-01-28 18:11:09
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziadku, nie dykta, ino dynks, albo jagodzianka na kościach ;-)

    Albo dentka.
    neelix