  • 1. Data: 2011-10-28 22:44:45
    Temat: Plytki zaworowe potrzebne
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Czy ma ktos moze plytki zaworowe niepotrzebne i do oddania albo do
    sprzedania za rozsadna cene? Komplet na alledrogo kosztuje 340pln ale na
    co mi komplet jesli nie serwisuje zawodowo motocykli? Potrzebuje kilka
    sztuk w rozmiarach 165, 170, 175 i 180...

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 2. Data: 2011-10-29 00:22:10
    Temat: Re: Plytki zaworowe potrzebne
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Wojtek wrote:
> [...]
    > na co mi komplet jesli nie serwisuje zawodowo motocykli? Potrzebuje
    > kilka sztuk w rozmiarach 165, 170, 175 i 180...

    To kup te kilka potrzebnych sztuk na alle, nie komlpet, skoro go nie
    potrzebujesz.
    To bardzo logiczne.
    Dziekuje.

    Tmek

  • 3. Data: 2011-10-29 00:44:11
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Tmek wrote:

    > To kup te kilka potrzebnych sztuk na alle, nie komlpet, skoro go nie
    > potrzebujesz.
    > To bardzo logiczne.
    > Dziekuje.

    Zanim kupie (nie na alle tylko w larssonie albo w olku) pytam czy komus
    nie zalegaja...
    To tez logiczne?

  • 4. Data: 2011-10-29 00:59:59
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Wojtek wrote:

    > Zanim kupie (nie na alle tylko w larssonie albo w olku) pytam czy
    > komus nie zalegaja...
    > To tez logiczne?

    Owszem, niewatpliwie.
    Jak rowniez to, ze plytki tej samej firmy od olka sa rownie zajebiste jak te
    same z allegro.

    Przy czym logika plytek hot cams lezy w braku logiki, bo z doswiadczenia na
    3 plytki 145 bedziesz posiadaczem zestawu 144, 145, 146.

    Tmek

  • 5. Data: 2011-10-29 08:30:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-29, Tmek <T...@d...ek> wrote:

> [...]
    >
    > Przy czym logika plytek hot cams lezy w braku logiki, bo z doswiadczenia na
    > 3 plytki 145 bedziesz posiadaczem zestawu 144, 145, 146.

    Zeby te roznice byly tylko w 0.01. Mi rozne cuda wychodzily na tych
    plytkach. Do plytek no-name z larssona nie mam zastrzezen.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-10-29 09:19:07
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    AZ wrote:

    > Zeby te roznice byly tylko w 0.01. Mi rozne cuda wychodzily na tych
    > plytkach. Do plytek no-name z larssona nie mam zastrzezen.

    Macie racje :) Zmierzylem 155tke i 160tke, obie przewymiarowane o 0.01
    (za grube). Zapominam o hot camsach.

  • 7. Data: 2011-10-29 10:43:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-29 11:19, Wojtek pisze:

    > Macie racje :) Zmierzylem 155tke i 160tke, obie przewymiarowane o 0.01
    > (za grube). Zapominam o hot camsach.

    Przepraszam bardzo... A czym mierzyles ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2011-10-29 11:44:17
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Przepraszam bardzo... A czym mierzyles ?

    Mikrometrem :)

  • 9. Data: 2011-10-29 12:03:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-29 13:44, Wojtek pisze: