  • 11. Data: 2011-10-29 12:12:53
    Temat: Re: Plytki zaworowe potrzebne
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-29 14:08, Wojtek pisze:

    > :D

    BTW, podawane przez producentow luzy zaworowe maja taka tolerancje ze
    jedna setka w ta czy w ta nie zrobi roznicy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2011-10-29 12:38:18
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > BTW, podawane przez producentow luzy zaworowe maja taka tolerancje ze
    > jedna setka w ta czy w ta nie zrobi roznicy.

    5 setek w przypadku mojego motura (0.15-.020 dla dolotowych i 0.25-0.30
    dla wydechowych). Zaworow dziesiec więc jest trochę wachlowania
    plytkami, bede musial w poniedzialek do larssona uderzyc...

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 13. Data: 2011-10-30 22:12:04
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    A jaki rozmiar?

    --

    morghul

  • 14. Data: 2011-10-30 23:11:48
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    morghul wrote:

    > A jaki rozmiar?

    165, 170 i 175.
    Oryginalne plytki yamahy maja tez posrednie rozmiary (np. 162, 172, 182)
    ale takich w ogole nie moge namierzyc.

  • 15. Data: 2011-10-31 08:32:42
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Grobość widziałem, pytam o średnice ;)

    --

    morghul

  • 16. Data: 2011-10-31 10:35:50
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    morghul wrote:

    > Grobość widziałem, pytam o średnice ;)

    Aj, jeszcze w nocy mialem napisac. 9.48.