  • 1. Data: 2011-10-27 17:24:54
    Temat: Regulator Napięcia
    Od: " " <p...@g...pl>

  • 2. Data: 2011-10-27 19:39:59
    Temat: Re: Regulator Napięcia
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-27 19:24, p...@g...pl pisze:
    > oznaczenia
    > G G R +B L C
    > NA CZTERY PINY
    > taki sam ma APRILIA 125 AF1 AF 1
    > Ewentualnie gdzie go kupie.
    > Pozdrawiam Artur
    > p...@w...pl
    > 606192245

    A nie wystarczy zakupić zwykły regulator napięcia ? tylko trzeba
    wiedzieć czy prostownik w alternatorze jest 6cio czy 9cio diodowy ;)
    Zwykły polski regler od samochodu będzie kosztował ze 20zł :)

    Pozdrawiam !

    PS:
    Może mieć mniej wyjść :)

  • 3. Data: 2011-10-27 21:07:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-27 21:39, Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > wiedzieć czy prostownik w alternatorze jest 6cio czy 9cio diodowy ;)
    > Zwykły polski regler od samochodu będzie kosztował ze 20zł :)

    A ktore wspolczesne auto ma regulator nie zespolony z alternatorem ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2011-10-30 19:53:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-27 23:07, Kuczu pisze:

    > A ktore wspolczesne auto ma regulator nie zespolony z alternatorem ?

    Czy trzeba szukać od współcześnie produkowanego ??
    Są do nabycia zewnętrzne regulatory w sklepach z gratami do chociażby
    Polonez/PF125/126 ;)
    Sam kupiłem taki do CZ, zamontowałem i działa jak trzeba.

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-10-30 21:14:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-30 20:53, Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > Polonez/PF125/126 ;)
    > Sam kupiłem taki do CZ, zamontowałem i działa jak trzeba.

    Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche gorzej.

  • 6. Data: 2011-10-30 21:29:12
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche gorzej.

    Kumpel taki wsadził do ST:
    http://www.swistak.pl/a4327230,UNIWERSALNY-REGULATOR
    -NAPIECIA-RN-05-GWAR-12m-cy.html

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 7. Data: 2011-10-30 21:38:00
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-30 22:14, Kuczu pisze:

    > Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche gorzej.

    To całkiem inna bajka- gość szuka do napędu paralotni,można powiedzieć
    że silnik od kosiarki:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2011-10-30 23:56:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-30 22:29, Wojtek pisze:

    > Kumpel taki wsadził do ST:
    > http://www.swistak.pl/a4327230,UNIWERSALNY-REGULATOR
    -NAPIECIA-RN-05-GWAR-12m-cy.html

    No tak, ale to jest elektroniczny, a nie mechaniczny z Poloneza. I o
    rzad wielkosci drozszy.

  • 9. Data: 2011-10-31 09:05:28
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-31 00:56, Kuczu pisze:

    > No tak, ale to jest elektroniczny, a nie mechaniczny z Poloneza.

    Siema,

    tzw. "czekoladka", to właśnie elektronik, prosty, polski elektroniczny
    regulator...
    P.S. O przydatności, to szukanego modelu się nie wypowiadam, bo nie wiem.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 10. Data: 2011-10-31 20:38:46
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-30 22:14, Kuczu pisze:

    > Hmmmm... Do CZ to daje rade. Do japonca/wlocha/niemca to juz troche gorzej.

    Czym się różni alternator we włochu/japońcu/niemcu od tego który jest w
    CZ ?? w.g mnie wszystkie mają takie same wyprowadzenia :P 3 fazy, zero i
    czasami środek faz :P

    Pozdrawiam !