  • 1. Data: 2011-03-04 13:36:34
    Temat: Po zmianie telefonu nie można wysłać SMS
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Witam.

    Wczoraj kupiłem nokię e52 z oficjalnej Polskiej dystrybucji, bez simlocka.
    Przełożyłem więc doń
    kartę (Tak-Tak) i wysłałem kilka smsów na próbę, wszystko poszło bez problemów.
    Godzinę później
    chciałem wysłać kolejny SMS jednak próba ta się nie powiodła, po około 5 minutach
    wyskoczył
    komunikat że wysłanie wiadomości jest niemożliwe. Dodam że od czasu wysłania
    pierwszych smsów nie
    zmieniałem żadnych ustawień telefonu.

    Poczytałem trochę w internecie i wyszło na to że najprawdopodobniej winny jest błędny
    numer centrum
    sms, jednak sprawdziłem - i jest poprawny (nie mogło być inaczej bo nic nigdy tam nie
    zmieniałem).
    Przełożyłem więc kartę do starego telefonu (LG Shine) i zdziwiłem się, bo z niego
    również nie mogę
    wysłać smsa... Mam wykupiony pakiet SMSy za grosze, i pozostało mi do wykorzystania
    ponad 50 smsów,
    oprócz tego mam też 7 zł. na koncie.

    Pokombinowałem trochę i przestawiłem tryb z 3G na zwykły GSM, i jaka była radość
    kiedy udało się
    wysłać smsa, myślałem że już wszystko jasne... Niestety parę godzin później chciałem
    wysłać kolejnego,
    i znów to samo, sms próbuje się wysłać przez około 5 minut, potem wyskakuje komunikat
    ,,Nie można
    wysłać wiadomości, sprawdź usługi sieciowe".

    Następnie z ciekawości sprawdziłem stan konta... Wyszło na to że mam -3 zł.! Nie wiem
    jak to się
    stało... Zapewne przez automatyczne łączenie się przez GPRS czy blueconnect różnych
    aplikacji. Ale
    doładowałem konto kwotą 10 zł. I spróbowałem wysłać sms... UDAŁO SIĘ! Potem jednak
    zapragnąłem wysłać
    następnego, i problem powrócił.

    Nie mogę wysłać SMS z żadnego telefonu, numer centrum sms jest poprawny, karta jest
    całkowicie
    sprawna, żadnych uszkodzeń mechanicznych.

    Połączenia mogę wykonywać bez problemu, zasięg jest maksymalny.

  • 2. Data: 2011-03-04 16:23:41
    Temat: Re: Po zmianie telefonu nie można wysłać SMS
    Od: Tomek_Sz <s...@w...pl>

    Zacznij od ustawień fona i powyłaczaj wszystko co może się łączyć z
    netem. Prawdopodobnie to ci zjada kasę po czym gdy konto masz na minusie
    nie pozwala wysyłac smsów. Za jakiś czas sprawdzisz stan konta i
    zobaczysz kolejny raz kwote ujemna sam tak mialem jak internet z wakacji
    ktory uzywalem w taktaku rozliczylo ktoregos pieknego dnia we wrzesniu
    badz pazdierniku i mając sytuację że potrzebowałem się skontaktować za
    cholere nie mogłem bo komunikat taki jak u ciebie. Po sprawdzeniu stanu
    konta sie okazalo że z +30 paru złotych na koncie zostało - 47zł.

  • 3. Data: 2011-03-04 16:59:10
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    W dniu 2011-03-04 17:23, Tomek_Sz pisze:
> [...]
    ciebie. Po sprawdzeniu
    > stanu konta sie okazalo że z +30 paru złotych na koncie zostało - 47zł.

    Zrobiłem to od razu, usunałem wszelkie bluconnecty i ERAINTERNET, zostawiłem tylko
    wifi, i każda
    aplikacja łączy się przez to z internetem... Aktualnie mam na koncie 5 zł. I nie mogę
    wysłać sms,
    dzwonić mogę

  • 4. Data: 2011-03-04 20:48:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-04 17:59, vcore pisze:
> [...]
    wifi, i każda
    > aplikacja łączy się przez to z internetem... Aktualnie mam na koncie 5 zł. I nie

    Do sms'a musisz mieć włączony gprs czy wap chyba. Przez Wifi nie wyślesz.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-03-04 21:18:51
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał:

    > Do sms'a musisz mieć włączony gprs czy wap chyba. Przez Wifi nie wyślesz.

    Czy Ty jesteś "normalna"?

  • 6. Data: 2011-03-04 21:23:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 4 Mar 2011 22:18:51 +0100, Endi napisał(a):

    > Czy Ty jesteś "normalna"?

    A byłaby wtedy maskotką?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w

  • 7. Data: 2011-03-04 21:28:54
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A byłaby wtedy maskotką?

    Tiaaa... Czasem fajnie przeczytać coś z <atencja> alternatywnego świata
    </atencja> maskotek.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2011-03-05 19:50:52
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Do sms'a musisz mieć włączony gprs czy wap chyba. Przez Wifi nie
    > wyślesz.

    masz siano we łbie, wiesz o tym?

  • 9. Data: 2011-03-05 19:51:55
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    Użytkownik "Tomek_Sz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skontaktować za cholere nie mogłem bo komunikat taki jak u ciebie. Po
    > sprawdzeniu stanu konta sie okazalo że z +30 paru złotych na koncie

    aż taki debet? rzesz w morde, to jakbys jeszcze pohulał to byłoby -500
    zł nawet? oni tam nie maja blokad antydebetowych?

  • 10. Data: 2011-03-05 22:34:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-05 20:50, sfrustrowany internauta pisze:
    > masz siano we łbie, wiesz o tym?

    A Ty masz konia i sieczke we łbie. Udowodnij, że sms-y wysyłasz przez Wifi.

    --
    animka