  • 11. Data: 2013-03-13 17:59:45
    Temat: Re: Poduszkowy balonowy podnośnik samochodowy do rury wydechowej
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Dykus" <d...@s...wp.pl> wrote in message
    news:kho5o6$vaa$1@node2.news.atman.pl...

    > http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852
    >
    > Może ktoś używał? :)

    Mam pewne zastrzeżenia w stosunku do sprzedawcy. Siermięznie dali tyłka przy
    prostym zamówieniu, fatalny kontakt, odpowiedzi w stylu ctrl+c ctrl+p.
    Towaru nie wysłali w ciągu 3 tygodni. Skończyło się 'paypal dispute' i
    zwrotem kasy.

  • 12. Data: 2013-03-14 21:42:51
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2013-03-12 23:48, h.w.d.p. pisze:

    > na logike to takie jak w komorze spalania

    Czyli zgodnie z tą "logiką" ponad 60 kG/cm2

  • 13. Data: 2013-03-14 23:30:10
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-14 21:42, N1 pisze:

    > Czyli zgodnie z tą "logiką" ponad 60 kG/cm2

    nie pisalem ze podczas suwu sprezania.