  • 81. Data: 2023-06-26 15:51:37
    Temat: Re: Pojazd elektryczny spalił trzy domy.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.06.2023 o 11:55, io pisze:

    > No ale to możesz mieć według przebiegu albo maksimum 10 lat. Ale takiego
    > prawa nie ma bo nie o to chodzi by było mądre tylko by ktoś mógł się
    > wykazać przykręcaniem śruby a stado frajerów to popierało aż nie
    > znajdzie się w sytuacji nieco innej.

    A ty frajer czy bez przeglądu jeździsz?

    > Nie musisz być frajerem popierającym debilne prawo a jednak jesteś.

    Są w tym kraju głupsze rzeczy/przepisy niż coroczny przegląd, ale pokaż
    jaki z ciebie cfaniaczek i jeździj bez przeglądu.

    > W Niemchcech samochody mają przegląd co 2 lata i są właśnie różne okresy
    > przeglądowości. Tylko w Polsce frajerzy co wierzą politykom a nie
    > wymagają od nich racjonalności.

    Wyprowadź się do Niemiec, w czym problem?

    > Jaki procent wypadków stanowią spowodowane niesprawnością pojazdu, że
    > takie pierdoły opowiadasz? Frajer.

    A to sobie poszukaj, bo mi to koło chooja lata.
    Nie stać się na remonty i przeglądy to spierdalaj i dupy nie zawracaj.

  • 82. Data: 2023-06-27 10:55:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.06.2023 o 15:51, nadir pisze:

> [...]
    >
    > A to sobie poszukaj, bo mi to koło chooja lata.
    > Nie stać się na remonty i przeglądy to spierdalaj i dupy nie zawracaj.

    No frajer do kwadratu.