  • 1. Data: 2009-08-21 07:44:04
    Temat: Polkomtel i Centertel idą na wojnę
    Od: "Strapczy" <S...@w...pl>

    http://pb.pl/2/a/2009/08/20/Polkomtel_i_Centertel_id
    a_na_wojne_z_dystrybutorami2

  • 2. Data: 2009-08-21 16:54:04
    Temat: Re: Polkomtel i Centertel idą na wojn
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Strapczy" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h6lj8l$k8c$1@news.onet.pl...
    > http://pb.pl/2/a/2009/08/20/Polkomtel_i_Centertel_id
    a_na_wojne_z_dystrybutorami2

    "Dotychczasowe umowy zakładały, że dystrybutorzy kupują doładowania z
    7-9-procentowym upustem."

    nie czaję - ja kupuje w detalu przez neta doładowania z 10% upustem w
    detalu - są tacy sprzedawcy - a wiadomo oni nie robią tego za darmo - to cos
    kiepskie mają warunki wynegocjowane te firmy skoro tylko tyle.... albo nie
    chcą powiedzieć ile mają na prawdę

  • 3. Data: 2009-08-21 17:20:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wincynty" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego za darmo - to cos kiepskie mają warunki wynegocjowane te
    > firmy skoro tylko tyle.... albo nie chcą powiedzieć ile mają na

    dodatkowe upusty od duzego obrotu ? Oszukiwanie na podatkach ?

    J.

  • 4. Data: 2009-08-21 18:20:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Wincynty wrote:
> [...]
    > kiepskie mają warunki wynegocjowane te firmy skoro tylko tyle.... albo nie

    Na przykład sytuacja, gdy pod koniec miesiąca/kwartału brakuje paru
    procent planu, żeby utrzymać się w odpowiednich widełkach marży? Wtedy
    sprzedaje się po kosztach, żeby tylko mieć obrót.

    M.

  • 5. Data: 2009-08-21 19:03:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Aug 2009 20:20:22 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    Ale na allegro dostepne na okraglo.

    J.

  • 6. Data: 2009-08-24 06:08:07
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h6moh9$pm2$1@news.onet.pl...

    > Na przykład sytuacja, gdy pod koniec miesiąca/kwartału brakuje paru
    > procent planu, żeby utrzymać się w odpowiednich widełkach marży? Wtedy
    > sprzedaje się po kosztach, żeby tylko mieć obrót.

    jest sobie taki sprzedawca który cały okrągły rok ma tanie doładowania i
    jakoś mu się to opłaca. nie chcę reklamować bo nie o to chodzi ale u faceta
    od 2 lat doładowuje zwykle własnie 10% poniżej nominału a on na tym pewnie
    jeszcze z 5% zarabioa na czysto bo inaczej by nie siedział pół dnia przy
    komputerze.