  • 1. Data: 2010-01-19 02:01:42
    Temat: Polsat Sport
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    do tej pory mnie to zupelnie nie interesowalo, a teraz dostalem
    zadanie - jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ?
    I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie ma.

    co sie teraz oplaca ? Cyfra+, inna satka, cos przez telefon ?
    Kablowka odpada.

    J.

  • 2. Data: 2010-01-19 07:13:03
    Temat: Re: Polsat Sport
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    J.F. pisze:
    > Witam,
    >
    > do tej pory mnie to zupelnie nie interesowalo, a teraz dostalem
    > zadanie - jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ?
    > I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie ma.

    no to chyba tylko na polsacie. zapytaj na infolini w jakim
    abo dostaniesz te programy

    > co sie teraz oplaca ? Cyfra+, inna satka, cos przez telefon ?
    > Kablowka odpada.

    nie pytaj co się opłaca tylko czego oczekujesz.
    jakie programy, jaki sprzęt bo tym się wyróżniają.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-01-19 09:33:03
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ... jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ?
    > I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie
    > ma.

    Podpisujac umowe z Cyfrowym Polsatem.

  • 4. Data: 2010-01-19 16:16:04
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    J.F. wrote:

    > Witam,

    Kłaniam,

    > do tej pory mnie to zupelnie nie interesowalo, a teraz dostalem
    > zadanie - jak zapewnic najtaniej Polsat Sport ?
    > I TVN24, i podstawowe programy, i wiekszych wymagan nie ma.

    W Polsacie Cyfrowym zamawiasz minimum pakiet familijny.
    Koszt 37.9pln masz tam Polsat Sport, Polsat Sport Extra i TVN24

    Na upartego możesz wziąć CAM prepaid i masz tam afair 4miechy
    gratis + Polsat Sport HD. Tyle, że później płacisz ~42pln miesiecznie za
    familijny już bez HD.