  • 1. Data: 2012-07-06 02:45:31
    Temat: Polska: Internet za Rumunią: Oszustwo cywilizacyjne
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To jest ryże oszustwo, rude o tysięcy lat uważane jest za wredne i jeśli
    miałbym nadać kolor włosów temu oszustwu to byłby właśnie ryży. I też dla
    tego, że słysząc niektórzy, że cztery betonowe silosy na beton - stadiony to
    szansa cywilizacyjna dla Polski to rozpalają się do czerwoności. Ryże oszustwo
    uwidacznia się czytając portale internetowe, czasopisma komputerowa,
    statystyki, nie widać go w TVP. Bo wiadomo TVP kłamie. Internet w Rumunii
    śmiga 5x szybciej (15,3 Mb) niż internet w Polsce a w Bułgarii internet jest
    4x szybszy (12,9 Mb) od polskiego. W Polsce internet średnio ma 3,5 Mb.
    Pokrycie w Rumuni wynosi 98% w Polsce zaledwie 63%. A Bułgarzy mają 99%
    pokrycia. I na tym to ryże oszustwo ze skokiem cywilizacyjnym betonowych
    bunkrów Euro za 4 miliardy złotych upadkiem firm podwykonawców polega. Jak ma
    się rozwijać w Polsce przedsiębiorczość, telewizje internetowe i niezależni
    dostawcy treści multimedialnych, wiadomości, filmów i rozrywki jeśli niska
    przepustowość łączy skazuje polskich widzów na państwowy moloch TVP? A on o
    oszustwie cywilizacyjnym nie mówi, bo to nie w interesie TVP.

    Pełne demaskujące dane o przepustowości łączy w Polsce.
    http://www.techbyte.pl/index.php/news/1604/Status_po
    lskiego_Internetu_szerokopasmowego.html

  • 2. Data: 2012-07-06 15:13:10
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jt5cfb$2he$1@inews.gazeta.pl...
    > To jest ryże oszustwo,

    A to jest grupa "telewizja", pisz na inną grupę. :-)
    A tak poza tym to pamiętam jak w 1993 roku w zimie studenci AGH kopali
    przy -10*C dołek pod kabel, który połączył Kapitol z Cyfronetem łączem 2Mb/s
    na 150 komputerów. ;-)

  • 3. Data: 2012-07-06 16:19:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Jul 2012 15:13:10 +0200, nom napisał(a):

    > A to jest grupa "telewizja", pisz na inną grupę. :-)

    Jak dziesiątki niezbyt rozgarniętych usenetowiczów przestanie go dokarmiać
    tylko po to aby sobie pogadać i zaistnieć, przy okazji wyciągając go innym
    z KF to faktycznie, pójdzie sobie na inną grupę w końcu. Zakładając, że
    jest jeszcze jakaś grupa na której nie jest kompletnie zaplonkowany.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-07-06 19:57:21
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik nom napisał:
    > A tak poza tym to pamiętam jak w 1993 roku w zimie studenci AGH kopali
    > przy -10*C dołek pod kabel, który połączył Kapitol z Cyfronetem łączem
    > 2Mb/s na 150 komputerów. ;-)

    AFAIR w 1994 roku przy okazji pożaru ucierpiało także 2 Mb/s łącze,
    które łączyło całe Gliwice ze światem. Pomyśleć, że teraz w domu mam
    większą szybkość...

  • 5. Data: 2012-07-06 22:36:28
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > A to jest grupa "telewizja", pisz na inną grupę. :-)

    Właśnie dyskutujemy o telewizji internetowej.

  • 6. Data: 2012-07-06 22:43:38
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    > Jak dziesiątki niezbyt rozgarniętych usenetowiczów przestanie go dokarmiać

    Ma Pan prawo wyboru, nie musi Pan czytać inteligentnych wypowiedzi tak samo
    jak redaktor Kraśko ma prawo cenzurowania istotnych dla kraju informacji.