  • 1. Data: 2012-07-06 21:54:48
    Temat: tunery combo
    Od: michu <g...@o...pl>

    czy ktos z Was wie jakie zewnetrzne tunery combo (telewizja satelitarna
    + tvsat) sa obecnie na rynku, i ktore z nich warte wyboru - moze ktos
    robil takie rozpoznanie rynku dla siebie i sa jakies cechy (oprocz ceny)
    na ktore warto zwrocic uwage przed zakupem, bo potem sie mszcza bledy w
    wyborze ... ja znalazlem cos takiego, ale tunerek ma pare ograniczen ...
    co jeszcze jest dobrego na rynku ???

    http://www.awa24.pl/product-pol-13786-Odbiornik-sate
    litarnej-i-naziemnej-telewizji-cyfrowej-Ferguson-Ari
    va-120-Combo.html

  • 2. Data: 2012-07-06 22:15:51
    Temat: Re: tunery combo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 06 Jul 2012 21:54:48 +0200, michu napisał(a):

> [...]
    > na ktore warto zwrocic uwage przed zakupem, bo potem sie mszcza bledy w
    > wyborze ... ja znalazlem cos takiego, ale tunerek ma pare ograniczen ...

    Vu+ Duo plus tuner DVB-T na USB. Drogo, ale za to prawie całkowity brak
    ograniczeń.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-07-06 22:57:58
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl>

    On 06.07.2012 22:15, Waldek Godel wrote:

    > Vu+ Duo plus tuner DVB-T na USB. Drogo, ale za to prawie całkowity brak
    > ograniczeń.

    fakt, cena jest niezla :)

    --
    Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id

  • 4. Data: 2012-07-07 12:35:27
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > ...tunerek ma pare ograniczen ...
    > http://www.awa24.pl/product-pol-13786-Odbiornik-sate
    litarnej-i-naziemnej-telewizji-cyfrowej-Ferguson-Ari
    va-120-Combo.html

    Podstawowym jego ograniczeniem jest prawdopodobnie brak CI
    ;-).