  • 1. Data: 2022-05-24 20:10:08
    Temat: Pompa ładunkowa dużej mocy
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Szukałem czegoś na kilka miliamperów, znalazłem to:

    https://www.analog.com/en/products/ltc7820.html

    500 watów na pompie ładunkowej?!

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2022-05-25 21:32:36
    Temat: Re: Pompa ładunkowa dużej mocy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > Szukałem czegoś na kilka miliamperów, znalazłem to:
    >
    > https://www.analog.com/en/products/ltc7820.html
    >
    > 500 watów na pompie ładunkowej?!
    Gdyby nie fixed ratio, to byłoby całkiem fajne. Ale i tak 500W z takiej
    kosteczki to nieźle.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2022-05-25 22:48:06
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Gdyby nie fixed ratio, to byłoby całkiem fajne.

    Jak to pompa. Duża sprawność i niski poziom EMI, ale są też wady.

    > Ale i tak 500W z takiej kosteczki to nieźle.

    Właśnie dlatego wrzuciłem: do tej pory pompy ładukowe kojarzyły mi się z
    mocami <=100mW. Mnie się to do niczego teraz nie przyda, ot ciekawostka.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2022-05-27 10:39:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 May 2022 22:48:06 +0200, Piotr Wyderski wrote:

    > Jak to pompa. Duża sprawność i niski poziom EMI, ale są też wady.

    > Właśnie dlatego wrzuciłem: do tej pory pompy ładukowe kojarzyły mi się z
    > mocami <=100mW.

    To chyba skutek tej "fixed ratio". Wtedy dobrze wychodzi.

    >Mnie się to do niczego teraz nie przyda, ot ciekawostka.

    Ciekawe jak z kondensatorem.
    Elektrolit by chyba wyparowal, a inne ... wieksze beda niz cewka?

    A swoja drogą ... jesli kondensatory MLCC mają sporą zależnosc
    pojemnosci od napiecia, to jak wyglada kwestia energii zgromadzonej?
    Zachowana, czy straty są?

    Tu co prawda napiecie praktycznie stałe.

    P.S. Uuuu, idzie nowe. Datashit takze po chinsku i japonsku.

    J.