  • 1. Data: 2022-05-13 14:14:44
    Temat: Pompka hydrauliczna z napędem elektrycznym
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję pompkę hydrauliczną z napędem elektrycznym, która będzie
    tłoczyć olej o ciśnieniu max 5 MPa i mieć wydajność rzędu 100-300 ml na
    minutę. Ma to być zamiennik za pompę ręczną do praski hydraulicznej.
    Wszystkie typowe pompy zębate mają za dużą wydajność. Widziałem pompki
    modelarskie do zabawkowych koparek, ale te z kolei mają silnik
    bezszczotkowy, który mi nie bardzo odpowiada.
    Coś poradzicie?
    Jacek

  • 2. Data: 2022-05-13 17:17:09
    Temat: Re: Pompka hydrauliczna z napędem elektrycznym
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-05-13 o 14:14, Jacek pisze:
> [...]
    > modelarskie do zabawkowych koparek, ale te z kolei mają silnik
    > bezszczotkowy, który mi nie bardzo odpowiada.

    Parametry niestety nie tak wysokie, ale może warto spróbować:

    https://ulka-ceme.co.uk/E_Models.html

    2ga sprawa, to są pompy projektowane *do wody*, swoją drogą ciekawe jak
    będą pracowały z olejem.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 3. Data: 2022-05-13 17:51:03
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 13/05/2022 16:17, PeJot wrote:

    > Parametry niestety nie tak wysokie, ale może warto spróbować:
    >
    > https://ulka-ceme.co.uk/E_Models.html
    >
    > 2ga sprawa, to są pompy projektowane *do wody*, swoją drogą ciekawe jak
    > będą pracowały z olejem.

    We ekspresie do kawy mam taką :-)